tflovik Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Det er jo noen der ute som ikke tåler fair motstand og som dermed må ha en twink samt dra med sin høy lvl til et lav levl område for å ganke. Har selv opplevd å bli ganket under levling for derpå å logge inn med min main og knuse gankeren, etter å ha drept dem en gang stikker de av feige som de er.
FKL982 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Welcome to the WORLD ..of warcraft! EDIT: Rettet mot Cosha, våkn opp, er ikke det WoW vi snakker om? Grinde for å få beste gearet har etterhvert tatt veldig over hele WoW, skills betyr ikke i nærheten så mye som det gjorde før, av det jeg har hørt fra venner, siden jeg er en forholdsvis ny spiller. Men jeg også merker at gearet har alt og si, twink er naturligvis ikke no unntak. Endret 18. februar 2009 av BallsMcLongCock
Wæsp Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Da har jeg opprettet meg ny char. som skal få twinkerollen, det ble en *trommevirvler* UNDEAD ROGUE !
faldmo Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Welcome to the WORLD ..of warcraft! EDIT: Rettet mot Cosha, våkn opp, er ikke det WoW vi snakker om? Grinde for å få beste gearet har etterhvert tatt veldig over hele WoW, skills betyr ikke i nærheten så mye som det gjorde før, av det jeg har hørt fra venner, siden jeg er en forholdsvis ny spiller. Men jeg også merker at gearet har alt og si, twink er naturligvis ikke no unntak. du skjønner virkelig ikke forskjellen her? skal man få beste gearet på max lever så må man faktisk gjøre noe (ok, kanskje ikke atm =P ) og "slite" for det, for pvp gear må man ha en form for skills (eller riktig comp) og kunne spillet. For twinks må man ha en main som kan farme gull, og en kompis som er villig til å ta deg gjennom noen low-level instancer, ikke akkurat så krevende er det vel?
olek21 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Welcome to the WORLD ..of warcraft! EDIT: Rettet mot Cosha, våkn opp, er ikke det WoW vi snakker om? Grinde for å få beste gearet har etterhvert tatt veldig over hele WoW, skills betyr ikke i nærheten så mye som det gjorde før, av det jeg har hørt fra venner, siden jeg er en forholdsvis ny spiller. Men jeg også merker at gearet har alt og si, twink er naturligvis ikke no unntak. du skjønner virkelig ikke forskjellen her? skal man få beste gearet på max lever så må man faktisk gjøre noe (ok, kanskje ikke atm =P ) og "slite" for det, for pvp gear må man ha en form for skills (eller riktig comp) og kunne spillet. For twinks må man ha en main som kan farme gull, og en kompis som er villig til å ta deg gjennom noen low-level instancer, ikke akkurat så krevende er det vel? Fullt mulig det. Men jeg lukter mer en nub som har lvlet opp og gått litt i wsg og møtt på twinks, for å så bli grundig eid Tingen med twinks er at det er morro. Nå som nesten alle i 10-19 twinks så er forskjellene marginal og selv spiller jeg både hunter, warrior og rogue twinks på 19 og warrior og hunter på 29 og det er like morsomt, om ikke mer enn på lvl 70\80. Forskjellen mellom en season X gear'a lvl 80 og en savage geara 80 er sinnsykt, mens forskjellen på en lvl 19 über twink og litt twink er ikke mer enn 600-1200 hp og litt bedre stats. Se på alt du kan få tak i disse dager fra tbc\wotlk som nesten ikke koster noe og som utgjør store forskjeller. Arena Grand Master trinketen anyone? Vilt bra, utrolig vanskelig å få tak i. Nat panglers fishing hat og boots, krever intenst mye skills og velvilje før du får tak i den osv. Generelt så er twinking gøy og avslappende for min del. Jeg har ikke brukt mer enn to-tre uker på å gå i noen få instancer og overført litt gold til den for å tjene penger før den var klar. Problemet ditt er vel mer at du ikke har prøvd det? Du burde det, legge litt godvilje i det. Å lage en 19 twink, trene opp til 300+ fishing, grinde instancer for det beste gearet, finne feil i blizzards programmering og bruke det til din fordel er ikke mer enn hva en lvl 80 venn kan booste deg til. Strengt tatt så er det jo nøyaktig det samme du gjør på lvl 80. Du kjører instancer og grinder gold for å kjøpe det aller beste gearet og enchants, pots og food for å gjøre ditt beste. Forskjellen er at det krever litt mindre tid for å dinge 19 enn 80, og det er litt jevnere. Går du i 10-19 bracketen før du er lvl 17+ så fortjener du å bli eid, selveid.
faldmo Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg gjenntar meg selv, siden ingen tydeligvis leser innleggene mine, jeg har aldri vært i en low-level BG så alle de teoriene deres om at jeg har blitt eid og er bitter kan dere bare legge vekk meg engang. Jeg bare spør hva som er så gøy med å eie lowbies. Og ikke mer en 600-1200hp? det er mer en hva de fleste lvl 19karakterer har totalt...
Hel Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg gjenntar meg selv, siden ingen tydeligvis leser innleggene mine, jeg har aldri vært i en low-level BG så alle de teoriene deres om at jeg har blitt eid og er bitter kan dere bare legge vekk meg engang. Jeg bare spør hva som er så gøy med å eie lowbies. Og ikke mer en 600-1200hp? det er mer en hva de fleste lvl 19karakterer har totalt... Jeg tror jeg svarte på spørsmålet ditt i mitt første innlegg, men kan godt utdype. Man twinker fordi det er morro. Du har hørt at twinks eier villt og oneshotter alle nontwinks sier du. Det stemmer ikke. For det første så er det svært mange twinks i 10-29 brackets, så man bruker desidert mest tid på å sloss mot andre twinks. Dette var svar på delen om at man eier villt. Når det gjelder oneshotting så kan jeg muligens oneshotte en level 10 som er naken, men jeg har aldri møtt en av dem så... Når det gjelder vanskelighetsgraden ved å skaffe gear på 80 mot 19 så synes jeg du overdriver litt. Det er en forskjell, men jeg synes det virker som du ikke er helt klar over hvor mye arbeid som ligger i en skikkelig twinket 19. Det er gjerne ikke så rart siden du ikke driver med slikt, men nå er det altså mer involvert enn å kjøpe noe blått utstyr fra AH og enchante det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå