Gå til innhold

Forslag til Twink

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

har veldig lyst til å skaffe meg en twink, lvl 19.

Men vet ikke helt hvilken class og hvordan jeg skal få tak i utstyr til dette.. Hvor mye koster det?

Setter pris på kjapt svar :)

-Fredrik

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 innlegg som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det quote-svar som er slettet.

Skrevet

Med tanke på at gear har blitt buffet på lav lvl er det litt likegyldig hva du velger som twink. Rogue, Palading, Hunter og Warrior var de soleklare valgene. Nå som spellpower gear er tingjengelig for lav lvl folk vil nok de fleste casterklassene fungere fint og.

Det viktigste som twink er å spille sammen med en healer, gjerne en balance druid som kan gjøre skade og heale deg. Da er dere ustoppelige.

Ting jeg gjorde da jeg twinka:

- Finn det beste gearet ditt på div. nettsider og farm etter det så tidlig som mulig (lvl 8 er vel lvlcap for horde, noe høyere for alliance.)

- Sett igjen twinken i starten av instancer og clear fram til alle bossene for å få minst mulig xp.

- Kjøp Hairloom-, shoulders og våpen og enchant dem med det som er mulig.

- Skaff BoE-legs som du kan enchante med en lvl 80 karakter og så gi til twinken din. Gå for stamina her.

- Tren våpenskill hvis nødvendig på et tap'ed target.

Skrevet

Altså... Jeg har prøvd forskjellige ting, og neste gang jeg lager en twink, er jeg HELT sikker på at det blir en class uten mana pool. Det har en tendens til å bli ganske tørt etter et par minutter.

Hadde shaman(en av serverens beste lvl 19 pre-TBC), og nå har jeg en lvl 19 druid som står og råtner. Druiden er vel balance forsåvidt.

Som nevnt tidligere så fins det en del spellpower gear, men fint lite mp5/spirit gear som er brukelig. Mana er derfor et av de største problemene mine. Outhealer forsåvidt damagen til alle classes LETT til jeg går tom for mana.

Så mitt tips er; Rogue, warrior, hunter, pala.(mana pool, men ikke fullt så viktig med mana).

Skrevet

Vaskebalje: Skaff deg litt vann å drikke? Har selv low lvl-pvp'a med en mage (lett tilgang til vann) og det tar jo ca. 10 sekunder å drikke seg til full mana? Warlocks med DoT's på lvl 19 er forresten HELT KONGE :D

Skrevet
Vaskebalje: Skaff deg litt vann å drikke? Har selv low lvl-pvp'a med en mage (lett tilgang til vann) og det tar jo ca. 10 sekunder å drikke seg til full mana?

10 sekunder? En mana drink er ikke nok til å få full mana engang... Ikke engang spør om jeg har det beste vannet, for det har jeg.

Skrevet (endret)
Altså... Jeg har prøvd forskjellige ting, og neste gang jeg lager en twink, er jeg HELT sikker på at det blir en class uten mana pool. Det har en tendens til å bli ganske tørt etter et par minutter.

Hadde shaman(en av serverens beste lvl 19 pre-TBC), og nå har jeg en lvl 19 druid som står og råtner. Druiden er vel balance forsåvidt.

Som nevnt tidligere så fins det en del spellpower gear, men fint lite mp5/spirit gear som er brukelig. Mana er derfor et av de største problemene mine. Outhealer forsåvidt damagen til alle classes LETT til jeg går tom for mana.

Så mitt tips er; Rogue, warrior, hunter, pala.(mana pool, men ikke fullt så viktig med mana).

en paladin uten mana er en jævelig død paladin, viker som du ikke helt vat hva du snakker om.

skulle jeg valgt, ville det nok blitt hunter

Endret av digitalglenn
Skrevet

et spørsmål til dere som driver med twinks, hvorfor?

hvorfor skal dere ha twinks? For meg virker det som twinks bare er en haug med dårlige spillere som trenger å outgeare motstanderene sykt mye før de i det heletatt klarer å gjøre noe som helst....

Skrevet
et spørsmål til dere som driver med twinks, hvorfor?

hvorfor skal dere ha twinks? For meg virker det som twinks bare er en haug med dårlige spillere som trenger å outgeare motstanderene sykt mye før de i det heletatt klarer å gjøre noe som helst....

For meg virker du som en som har gått på en liten smell og er sur enda, men over til spørsmålet:

Jeg laget meg i sin tid en 19 hunter for å dominere alle 19 twink rogues. På den tiden var det nesten utelukkende rogues som ble twinket. Målet mitt ble nådd, og selv om det tar litt tid å kjøre gjennom 2kHPs, så er rogues mål nummer en fremdeles.

Jeg vet ikke om du (Cosha) har prøvd battlegrounds på andre brackets enn 10-19, men felles for dem alle er at utstyr er viktig. Det samme gjelder arena. Forskjellene er noe større på 10-19 enn for for eksempel 50-59, men mindre enn man skulle tro.

Dersom vi snakker om 10-19 BG bracket, så er argumentet ditt om at twinks må "outgeare motstanderene sykt mye før de i det heletatt klarer å gjøre noe som helst" litt pussig. Er ikke 2/3 av spillerne her twinket i mer eller mindre grad? Mine motstandere har ofte bedre utstyr enn meg.

10-29 brackets er, og har knapt noengang vært, egnet for nybegynnere. Dette virker kanskje kontraintuitivt, men slik er det. De som roter seg inn her uforvarende kommer ofte ut av det med en negativ erfaring. Jeg foreslår at du levler opp litt Cosha, og prøver deg igjen når du har bedre utstyr, mer erfaring og er utenfor de to nederste brackets. Lykke til!

Skrevet
En hunter uten mana er også en jævli dau hunter. Gogo warlock for orginalitet!

En hunter uten mana vil kunne procce speed (dodge proc) og komme seg unna med mindre man har wing clip/hamstring/e.l. og trinket er på CD. Ellers står jeg av og til igjen og tar target ned uten mana, men da har man litt lavere DPS og det er vanskeligere å kite. Poenget mitt er at av klassene med mana, så er hunter ikke så ille.

Er ellers enig om valg av Warlock. Man kan nå lage en lock med både bra spelldamage og mye HP. Litt originalt er det og.

Skrevet

Hel, jeg har aldri spilt BGs i andre brackets en max-bracketen. aldri gått på noen smeller av noen slag men hører historier om folk som nærmest oneshotter andre non-twinks og generelt eier bracketen.

Så lurer bare på hva som er artig med det, siden det obviously ikke er noe skill innvolvert what-so-ever annet en å grinde gull for gear.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...