Gå til innhold

N82 black, ok men abonnemanget da?


pong

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Nylig gikk mitt netcom youcan2 abonnement ut, jeg er endelig fri igjen. Da jeg gikk in i den avtalen for 12 mnd siden så fikk jeg en SE k850i subsidiert til 2000 kroner i tillegg til youcan2 systemet. Jeg var heller missfornøyd med det opplegget da telefonen var heller dårlig samt at jeg bruker telefonen relativt lite, altså en månedsavgift på 128 kroner vil jeg helst ungå en gang til.

 

Nå har jeg lagt merke til nokia n82, jeg liker den da jeg ikke kan fordra disse skyvedekslene.

 

Men uansett så ser jeg etter et abonnenment hvor jeg kan få en n82 black med et abonnenment som er tilpasset lite ringing. Jeg regner med å kunne bruke WiFi en del så Internet tilgangen kan gjerne være dyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var jeg ikke, altså støv kommer lett in under dekselet? Det kan være et problem ja, jobber som elektriker.

 

Med det i mente, hva vil du anbefale istedet? Jeg må innrømme jeg er svak for ubrukelige finesser, som kamera. N95?

Endret av pong
Lenke til kommentar
Eehm.. N82 sliter ikke med det noe mer enn ganske mange andre telefoner, bare for å ha det luftet.

 

Se på N85 og evnt. N79. Nye og gode kameramodeller fra Nokia :)

 

Er redd det er litt feil.. Hadde en poll oppe her på disk.no. Det var en klar overvekt av tilfeller med relativt mye støv. Så der er jeg redd du tar feil. Videre er det bare å sjekke med vår gode venn google :-)

Lenke til kommentar
Det var jeg ikke, altså støv kommer lett in under dekselet? Det kan være et problem ja, jobber som elektriker.

 

Med det i mente, hva vil du anbefale istedet? Jeg må innrømme jeg er svak for ubrukelige finesser, som kamera. N95?

 

Stemmer det. Hadde en N82 selv. En ble byttet. Det er noen som har ganske mye og unormalt store støvkorn på skjermen. To mobiler med samme problem. Den som var best beholdt jeg.

 

Hvis støv er noe du vil eleminere 100%, gå for en telefon med touchskjerm. De er bedre laget på grunn av at touchen ikke skal bli upresis.

Lenke til kommentar
Er redd det er litt feil.. Hadde en poll oppe her på disk.no. Det var en klar overvekt av tilfeller med relativt mye støv. Så der er jeg redd du tar feil. Videre er det bare å sjekke med vår gode venn google :-)

 

Jeg er ikke enig, og jeg baserer meg ikke på verken en poll eller google. Jeg baserer meg på erfaring som forhandler, og jeg har sett en god del knippe N82 i hendene til faktiske brukere, og det er overhodet ikke et reelt problem. Men joda, alt virker mer verre enn det er hvis du leser på internett.

 

EDIT: Ønsker å understreke at internett fungerer slik: De som har en feil sutrer og klager, de som ikke har feil sier ingenting. Sheer sales mot antall mennesker med plager vil vise noe annet enn hva Google gjør.

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
Er redd det er litt feil.. Hadde en poll oppe her på disk.no. Det var en klar overvekt av tilfeller med relativt mye støv. Så der er jeg redd du tar feil. Videre er det bare å sjekke med vår gode venn google :-)

 

Jeg er ikke enig, og jeg baserer meg ikke på verken en poll eller google. Jeg baserer meg på erfaring som forhandler, og jeg har sett en god del knippe N82 i hendene til faktiske brukere, og det er overhodet ikke et reelt problem. Men joda, alt virker mer verre enn det er hvis du leser på internett.

 

EDIT: Ønsker å understreke at internett fungerer slik: De som har en feil sutrer og klager, de som ikke har feil sier ingenting. Sheer sales mot antall mennesker med plager vil vise noe annet enn hva Google gjør.

 

Jeg står likevel på mitt. Jeg fikk to eksemplarer rett etter hverandre som var veldig eksponert for støv. Og jeg fant mange innlegg på nettet hvor det var flere som var plaget med det samme.

 

Men jeg må også presisere at jeg er på grensen til det ekstreme når det kommer til småting som mikroskopiske støvpartikler. Jeg står rett og slett med lommelykt og lupe, og støv det finner jeg. Dette er nok mer enn hva som er normalt, og hva jeg har godt av.

 

Du som forhandler har nok rett, det tror jeg. Men tror ikke du har stått og gått gjennom telefonen så nøye som meg.. Håpløs uforberedelig :p

 

I den senere tid, tenker jeg mere som at ser man ikke støvkornene, så "er" de ikke der.. Og jeg driter i det. Det er nok normalisert litt..

 

Jeg tror vi begge har rett, hvor jeg er den som overdriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...