Reow Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Helloo, Jeg har ett veldig plagsomt problem. MSN, den nye skiten, jeg hadde den forrige, vet ikke hva den heter. Så hvis jeg trykka avslutt, så måtte jeg starte maskinen på nytt for å starte det igjen. Og maskinene er aldri av så dette gjør at msn kjører hele tiden hos meg. Så lasta jeg ned den nyeste msn, HVORFOR !? det ser jo helt gjøk ut.. Det er helt annerledes og sykt stygt, men det går ikke an å avinstallerere det !!!! Herregud jeg hater windows!! Jeg vil ha vanlig msn live. sånn at man bare kan trykke på logoen på skrivebordet ! Hjelp MEG ! :D
Hrodebert Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Hva konkret vil du ha hjelp til? Fjerne MSN? Oppdatere MSN? Husk også at vi har "Programvare", for denne type spørsmål.
Reow Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 Hva konkret vil du ha hjelp til? Fjerne MSN? Oppdatere MSN? Husk også at vi har "Programvare", for denne type spørsmål. Jeg må ha hjelp til å få tak i den forrige msn versonen, det står bare at jeg må avinstallere den nyeste for å fortsette, men den nye er ikke i lista for å avinstallere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå