Gå til innhold

Har lust å jobbe offshore...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har lust å jobbe offshore, men har bare etter vidergående generell studiekompetanse. Går det ann å ta noen kurser som gir jobb offshore? Har sett på noen men det ser ut så alle krever fagbrev i noe, eller flere års jobb erfaring...

Har også sett litt på vekter jobb, siden jeg går vakt og sikkring i militæret nå. Går det ann å få jobb offshore som vekter?

Håper det er noen der ute i diskusjonsverden som har noen gode råd/svar til meg=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har lust å jobbe offshore, men har bare etter vidergående generell studiekompetanse. Går det ann å ta noen kurser som gir jobb offshore? Har sett på noen men det ser ut så alle krever fagbrev i noe, eller flere års jobb erfaring...

Har også sett litt på vekter jobb, siden jeg går vakt og sikkring i militæret nå. Går det ann å få jobb offshore som vekter?

Håper det er noen der ute i diskusjonsverden som har noen gode råd/svar til meg=)

Ettersom du har gått allmen så kan det bli vanskelig å få ta kurs da det kreves arbeidserfaring i relevante fag eller fagbrev i relevante fag. Tror du virkelig de har vekter offshore? Hva skulle du ha gjort?

Skrevet

Men om vi får en nattvekterstat derimot................. :yes:

Da trenger vi vektere. Jeg vil gjerne vite hva klokken er om natta og hva er vel bedre enn å høre noen rope det ut nedover gaten?

Men seriøst: Nei, vektere trengs ikke offshore. De ligger uansett på været alle selskapene nå. De presser allerede underleverandørene for prisen på inngåtte kontrakter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...