Manic1 Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Er radioantennen i frontruten på denne bilen? Og vet noen hvordan jeg skal komme til for å se på varmeapp. vifta?
Luske_Ludvig Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Høres ut som du tenger en haynesbok til din bil. Tror antennen er i bakvinduet. De tå øverste "varmetrådene." Velkommen på forumet.
Manic1 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Skrevet 13. februar 2009 (endret) Hei. Takk skal du ha. Har tenkt å skaffe meg bok Da vet jeg hvor antennen er, du vet sikkert ikke om hvor det kan være noen kobling? Tror det må være et brudd et sted, jeg tar ikke inn noe som helst på radioen.. Takk for hjelpen uansett. Aaah, nå kom jeg på noe. Radioen har skurret noen ganger når jeg har satt på varmetrådene, da er det vel brudd et sted, tror du ikke? Høres ut som du tenger en haynesbok til din bil. Tror antennen er i bakvinduet. De tå øverste "varmetrådene." Velkommen på forumet. Endret 13. februar 2009 av Manic1
Zalo Ultra Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 jeg mener at man kan komme til varmeapparatvifta fra hanskerommet. Typisk feil på disse er at børstene slites ut, evt. at kommutatoren blir utslitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå