Gå til innhold

cpu vifte!


mortizz

Anbefalte innlegg

jeg skal ha meg meg en ny cpu vifte, for den jeg har nå er skikkelig suxxor! jeg tenkte litt på denne her da: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1455

 

er den no bra da? noen som har andre forslag? som er billigere og bedre? vil ikke legge i over 500kr og hvertfall ikke vannkjøling pga min skrale økonomi nå for tiden. har en amd xp 1800+, som er klokket litt, ikke no mye for da blir maskina ustabil som f*** med den kjøleren jeg har no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikkert bra den,men ikke pynt opp datan din som et juletre.Hvis du ikke har noe du har gjort før på data.Jeg sier samma hvordan datan ser ut bare den er bra og funker.Jeg skjønner jo selv at det er litt kult å ha et tøft kabinet men ikke tenk så mye på utsende før du har nok penger til det og at datan er bra. Holt meg litt utenfor det vi skulle snakke om men jeg gir deg bare noen tips. Men hvis viften er bra å,så burde du kjøpe den for det er jo litt festelig med noe kult på datan å da :smile:

Lenke til kommentar

tror nok den kjøleren er bra for din pcu,uten at jeg har prøvd den.har selv en Thermaltake Volcano 7+ som jeg er meget fornøyd med.har en barton xp 2500,men har ingen pro med og få tempen på 42-45 grader,når jeg spiller.p.s..den koster bare 295 kr(mye for pengene)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...