Gå til innhold

Kjøp av (ferdig) stasjonær til ca 5000


Anbefalte innlegg

Er som nevnt på utkikk etter en stasjonær pc (bare desktop) til ikke så voldsomt mye mer enn 5000 kr. Er fullstendig inkompetent når det gjelder bygging, så det er ikke et alternativ! Har kikket litt på komplett.no, og funderer litt på DENNE HER. Driver ikke så mye med spill, men liker å ha muligheten til å spille spill av relativt ny dato. Noen ideer?

Endret av fillefrans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323787

 

det er en hel pakke... ellers så kan jeg lage en handleliste med løse deler til deg?

 

Nå er jeg ikke så stødig i hardware, hva skiller innholdet i denne pakken fra den jeg linket til? Hvis du har lyst å lage en handleliste, tas det imot med takk.

 

Hei, her har jeg et lite forslag til deg PC.

 

Kabinett

Strømforsyning

Harddisk

Cpu

hovedkort

Dvd brenner

Ram

Skjermkort

4467,-kr

 

Med tanke på å samenligne den jeg, Vesleengen og du har valg, ville jeg godt for enten den jeg eller Vesleengen har satt sammen.

Hp pakka har dårligere grafikkort, veldig sansynlig også et dårligere Hovedkort som ofte ikke har så mange oppgraderings muligeter senere.

Endret av super_1990
Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=323787

 

det er en hel pakke... ellers så kan jeg lage en handleliste med løse deler til deg?

 

Nå er jeg ikke så stødig i hardware, hva skiller innholdet i denne pakken fra den jeg linket til? Hvis du har lyst å lage en handleliste, tas det imot med takk.

 

Hei, her har jeg et lite forslag til deg PC.

 

Kabinett

Strømforsyning

Harddisk

Cpu

hovedkort

Dvd brenner

Ram

Skjermkort

4467,-kr

 

Med tanke på å samenligne den jeg, Vesleengen og du har valg, ville jeg godt for enten den jeg eller Vesleengen har satt sammen.

Hp pakka har dårligere grafikkort, veldig sansynlig også et dårligere Hovedkort som ofte ikke har så mange oppgraderings muligeter senere.

 

Men denne pakken mangler jo en windows lisens, det kan vel være lurt å få med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...