Leothryn Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Hei. Jeg er interessert i å kjøpe en ny gaming pc, men vet ikke hva jeg burde gjøre 1. Kjøpe ny via selger som komplett, elkjøp o.l 2. Kjøpe løse komponenter og bytte ut alt det gamle i mitt nåværende kabinett. Jeg har også ikke så mye peiling på hva som er ok men jeg er villig til å bruke mellom 7-10.000kr på enten en ny ferdig pc eller komponenter. prisklasse innenfor komponenter mellom 7-8.000kr.
Durochris Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Jeg ville kjøpt løse komponenter. Mye,mye billigere.
eSuba Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Hva skal du bruke pcen til ? og hvilke deler vil/kan du bruke igjen ?lettere å hjelpe da
Leothryn Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Skrevet 12. februar 2009 (endret) kabinett, ram brikker og prosessor tror jeg fortsatt er brukbare, pcen går mest til bruk av WoW, så må ha et nytt skjermkort, strømforsyner tok kvelden for noen måneder siden, men jeg tror at siden jeg har penger til disposisjon ville det vel vært best å bytte ut alt av hardware for å sørge for at alt er kompatibelt og få best ytelse ut av pcen. Endret 12. februar 2009 av Leothryn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå