Gå til innhold

- Spill er bra for barn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker bl.a fra et av de førte spillane jeg spilte ra2; construction complete... imponerte en god del da jeg kom på skolen som 5. klassing; this was a nice construction :D

Eller fra age of mytholigy, alle de gudane tror jeg fikk best i klassen på prøve om gresk mytologi elns :)

 

fail, mente: Eller fra age of mytholigy, alle de gudane... tror jeg fikk best i klassen på prøve om gresk mytologi elns:)

 

lol:P blei litt feil med at alle gudane trodde jeg fikk best på prøven jaja, godt vi ikke diskuterer norsk skriftlig her ;)

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan spill være bra for barn det er da bare logisk, men det må altids noen slike undersøkelser til får at man skal godta det.

Ja, jeg synes det er ganske interessant å observere. For meg er det også den største selvfølge at spill kan lære bort viktige ferdigheter, men at det også kan bidra til mindre gode elementer. Forskning og rapport må visst til for at folk skal tro på det som for de fleste er åpenbart. ;)

 

Er veldig mange ting som er åpenbare og logiske når forskningsresultatene først er inne, og det er også ofte at det som virket åpenbart og logisk viser seg å være feil. Dere burde ikke la hindsight bias (etterpåklokskap) gjøre at dere trekker i tvil viktigheten rundt grunnforskning som dette. :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...