Gå til innhold

Kjøpe drikke i danmark eller tyskland?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå nærmer russetiden seg med stormskritt, og i den forbindelse må man jo gå til innkjøp av drikke. Russetiden blir dyr nok i seg selv, så tenkte jeg og en kompis skulle spare litt penger, ved å kjøpe alkoholen i utlandet.

 

I den anledning lurte jeg på om det lønner seg å dra til Tyskland, eller om det er like billig i Danmark?.. Det blir vel for det meste kjøp av øl og sikkert litt sprit.

 

Har anledning til å sette det på en hytte i sverige, for ikke å bli stoppa i tollen, så det er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig sparer du på det. Mer og spare i Tyskland. Men er jo måte på hvor langt man skal dra for drikken. Er det snakk om noen ti-talls kasser med øl, sparer man jo endel penger. Men spørsmålet er jo om man skal ta risikoen på å få det tilbake til Norge(hvis det er det dere skal(?)). For blir dere tatt, blir iallefall både drikken og turen dyrere enn ventet! ^^

Lenke til kommentar

du sparer ikke noe som helst på det.

 

Fordi du kommer til å bruke så mye i bensin + overnatting + diverse bompenger og penger til ferje at du kommer til å tape penger til slutt. Jeg og noen kamerater gjorde et lite regnskap på dette.

 

Min anbefaling er å ta strømstad - sandefjord og så sandefjord - strømstad ferja og kjøpe på tax free'en der, ferja koster 60kr hver vei og der får du billig sprit og billig øl. Pluss buffén der er genial, biff og masse godt for 299kr (elns). :)

Endret av Dammed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...