Gå til innhold

Ny pc for middels gaming til under 9k - funker denne?


Anbefalte innlegg

Tenkte på denne: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...5;c:100584;fl:0 , men med disse forandringene:

  • AMD Phenom 9750 Quad Core 2.4GHz, 4MB Cache
  • 4GB minne 2x2GB DDR 800MHz
  • GeForce 9500GT 512MB PCI-E skjermkort
  • MICROSOFT Windows Vista Home Premium 64-bit, norsk

Er ikke dette en forholdsvis lav pris med tanke på at det følger med en 22" skjerm i pakken også?

 

Eller er dette bare søppel?

 

Det tyngste pcen skal bruks til er film, WoW Wotlk og adobe-pakken.

Endret av BeeVee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke multicom hadde de beste valg der, så jeg gikk inn på multicom for å sjekke hva jeg ville satt opp til den prisen. Brukte multicom for å se om de har bedre løsninger for samme pris, og det mener jeg de har.

 

Hovedpunkt er : amd phii 720 be, 4 gb 800 ram, 22 skjerm, 500 gb hd, windows xp, radeon 4850, hk med cf støtte, souroundsett, gamermus, tastatur, dvd brennner. 600 w psu.

 

Altså en komplett maskin. Jeg mener dette er et bedre oppsett, bedre skjermkort, klokkevennlig cpu, cf støtte (selv om jeg gjerne ville valgt et litt dyre hovedkort, her kan det også spares noen hundrelapper ved å ofre cf støtte)

 

post-68520-1234426446_thumb.jpg

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Jernboss system er godt, og du kan få det til å yte bedre i spill ved å bytte phii 940 til phii 720, 4850 til 4870. med souroundsett mus og tastatur er du med det på rundt 9500 om er omtrent maks hva du kan få til den prisen. shop litt rundt, få litt hjelp til å bygge selv.

 

Fordelen med å få en webshop til å bygge er garanti og at du har profosjonelle til å bygge.

 

vet ikke hva multiom tar for å bygge, men oppsettet jeg atte opp kommer nok på 9500 inkludert bygging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...