Gå til innhold

Problemer med nedlastning og mus

kendo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter nå på min nye bærbar, og den funker glimrende utenom to ting. Den ene er at når jeg prøver å laste ned noe blir nedlastningen over på ett sekund, og jeg får ingen filer opp i mappen som jeg laster ned i. Har prøvd i både firefox og explorer, og har problemet hos begge.

Det andre problemet jeg har er at når jeg for eksempel skal flytte en mappe på skrivebordet, så dobbeltklikker jeg på den med touchpaden (ikke med de knappene, når jeg bruker dem funker det fint) og drar den til et annet sted, men når jeg slipper toughpaden så fester ikke mappen seg. Den bare driver videre sammen med pekeren. For å få den til å feste seg, må jeg thouche lette på touchpaden. Dette gjelder og lignende ting som å scrolle, flytte på vinduer og markere tekst.

Edit: Det andre problemet mitt er nesten løst. Fant noen instillinger som fikset dette problemet nesten helt. Ting som flytting av mapper og markering av tekst funker fint. Eneste problemet nå er scrollingen.

EDIT2: Nettproblemet har jeg nå løst. Viste seg at det var en feil med antivirusen jeg lastet ned. Eneste som jeg har problemer med nå er srolling av sider. Tipper at det kanskje bare er noen instillinger som må fikses, men finner ingen for akkurat dette. Noen som vet?

Endret av kendo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...