Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Er dette min første bestevenn?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er bare litt nyskjerrig på meg selv og lurer på om dere kan hjelpe meg med et svar?

 

I hele mitt liv, har jeg trodd at jeg har hatt mange bestevenner, som jeg nylig fant ut at jeg ikke lenger klassifiserer som bestevenner for jeg går lett lei av alle vennene mine. Untatt ei jente. Jeg likte denne jenta (som jeg kaller X) i en god stund. Vi er nå bestevenner, og snakker om alt sammen, men jeg er redd for at jeg bare har utviklet denne bestevenn-følelsen for X bare fordi jeg likte henne i starten. Resten av vennene mine mener jeg er litt tørre og ikke fullt så intressante. Jeg lurer på om jeg aldri har hatt en bestevenn før X?

Og når X viser litt mer interesse i meg (<3 liksom) - blir det litt rart. Jeg tenker at det bare er rart. Jeg blir aldri fornøyd på en rar måte. Men jeg er veldig, veldig gla i X - bare ikke de andre. Er dette min første bestevenn?

 

Takk på forhånd! :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg klassefiserer BESTEvenn og venn ved å tenke: Hvilken av dem ville jeg ofret meg selv for?

Og det er bare den ene.

 

Men hvorfor trenger du en å kalle bestevenn? Man har gode og mindre gode venner, men trenger da ikke noen "bestevenn".

 

Høres ganske merkelig ut å måtte finne ut om et mennesker passer som bestevenn.

Lenke til kommentar
Jeg trenger det ikke, langt ifra - det er bare min måte å fortelle til diskusjon.no at hun er min "beste" venn. Den jeg verdsetter mest.

Gratulerer, du svarte nettopp på ditt eget spørsmål. Tråden er løst og det regner i Sudan, alle er fornøyde og du har fått din første bestevenn. :whistle:

 

Endring:

Jeg forstår hva du mener trådstarter, men du definerer din bestevenn på en merkelig måte, synes jeg.

Jeg klassefiserer BESTEvenn og venn ved å tenke: Hvilken av dem ville jeg ofret meg selv for?

Og det er bare den ene.

:ninja: Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Jeg vet hva du mener, men jeg kunne ha gitt alt for henne.

 

UPDATE:

 

Jeg er nå lei av alt, jeg har likt henne i ca. 6 mnd og er møkka lei. Var med henne senest i dag, og fant ut at hun er jenta for meg. Hvis hun ikke liker meg, orker jeg ikke være bestevenn lenger. Jeg har sendt en lang melding om at vi ikke burde "henge" lenger. Er for vondt inni meg. :(

Lenke til kommentar
Jeg vet hva du mener, men jeg kunne ha gitt alt for henne.

 

UPDATE:

 

Jeg er nå lei av alt, jeg har likt henne i ca. 6 mnd og er møkka lei. Var med henne senest i dag, og fant ut at hun er jenta for meg. Hvis hun ikke liker meg, orker jeg ikke være bestevenn lenger. Jeg har sendt en lang melding om at vi ikke burde "henge" lenger. Er for vondt inni meg. :(

Du er 15 år eller noe, right? Been there, done that.

Poenget er vel at du burde ha det morsomt, ikke vær så forbannet sjenert og lei deg, sett på litt fet musikk og be henne over en dag. Se på Frustrerte fruer, lag mat sammen eller noe, det liker alle.

 

Endring:

Tasteleif.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

Vi har vert igjennom det, er ikke i forelskelses fasen men .. den derre.. knust fasen?

Jeg orker ikke å bare være venn med henne lenger for hver gang jeg møter henne øker følelsene mine for henne. Jeg vil ikke det for jeg vet det aldri blir oss, m.a.o, crap.

 

Endring:

Jeg vet for et fakta at hun ikke liker meg.

Endret av Babbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...