Gå til innhold

Mer realistisk Far Cry (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble også veldig skuffet over far cry 2. Det jeg irriterer meg mest over er at det ikke er noe morro å skyte.

Er det bare jeg som har blitt bortskjemt av den gode våpenfølelsen til Call of Duty 4:hmm: ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jeg liker heller ikke spillkontrollen i FC2. Er mer fan av CoD 4 som har nærmest perfekt kontroll.

Men map editoren elsker jeg. Håper man etterhvert kan putte dyr i multiplayer maps, og lage single player stories.

Skrevet
Jeg ble også veldig skuffet over far cry 2. Det jeg irriterer meg mest over er at det ikke er noe morro å skyte.

Er det bare jeg som har blitt bortskjemt av den gode våpenfølelsen til Call of Duty 4:hmm: ?

Akkurat dette her er jeg veldig uenig i. FC2 har mange dårlige sider, men skyting er ikke én av dem. I hvert fall på PC føles det deilig å tømme et magasin eller skyte en rakett.

Skrevet

Akkurat dette her er jeg veldig uenig i. FC2 har mange dårlige sider, men skyting er ikke én av dem. I hvert fall på PC føles det deilig å tømme et magasin eller skyte en rakett.

Prøvd COD4?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...