Gå til innhold

problemer med instalering av steam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei .. min hovedpc fikk ett støt av en eller annen grund .. så den må på reperasjon .. så nå har jeg starta opp en stasjonær vista som aldri brukes i hjemmet .. Steam er vell det programmet jeg bruker mest pga counter strike.

Vell jeg laster steam ned fra nettet og starter setup .. jeg velger internetttype og språk.. så kommer jeg til der det står hvor det blir plasert altså : C:\program files\steam\ står det får å være eksakkt.. kan det være feil med plaseringa som blir sotte automatisk så man egentlig bare skal kunne trykke next?

Vel når jeg trykker next står det : Steam can not be instlled to selected location: folder path contains unknown files.

Men fårstår ikke helt hvor det skal plasereres visst de ikke skal plaseres der. :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
Hei .. min hovedpc fikk ett støt av en eller annen grund .. så den må på reperasjon .. så nå har jeg starta opp en stasjonær vista som aldri brukes i hjemmet .. Steam er vell det programmet jeg bruker mest pga counter strike.

Vell jeg laster steam ned fra nettet og starter setup .. jeg velger internetttype og språk.. så kommer jeg til der det står hvor det blir plasert altså : C:\program files\steam\ står det får å være eksakkt.. kan det være feil med plaseringa som blir sotte automatisk så man egentlig bare skal kunne trykke next?

Vel når jeg trykker next står det : Steam can not be instlled to selected location: folder path contains unknown files.

Men fårstår ikke helt hvor det skal plasereres visst de ikke skal plaseres der. :thumbdown:

hadde faktisk d samme problemet når jeg reinnstalla steam på min bærbare maskin. d der.. unknown files! for hvis man avinnstallere steam p¨å vista ligg d igjen mange file der.. da oppdage maskin når du skal innstallere steam at du allerede har de filn.. slett steam mappa hvis du har en der fra før i programfiler inn på C\:

"sånn in case d har vært steam på maskin før.." ellers så veit ikke eg.. ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...