Gå til innhold

trenger litt hjelp med streaming av HD materiale


trekz

Anbefalte innlegg

hei ja. problemet er jo at PS3 bare tar disker med fat32 og som alle vet så tar ikke fat mere enn 4 gig filer. så det jeg må få gjort er å koble ps3 opp mot pc.

 

har klart dette trådløst men etter som det bare går med 1MB/s så tar det tid når du har en 20-30 hd filmer.

 

derfor ville jeg ha klart dette kablet.

 

planen var og koble direkte fra ps3 til pc (ingen ruter) har kjøpt meg en krysset kabel. har også satt opp statisk ip på begge (noe jeg fant på nett så hvet ikke om det er riktig) bruker deretter tveristy som "server".

 

men ps3 finner da ingen media server.

 

hvis det er noen som har noen løsninger på dette eller hvet hvordan man gjørt det så hadde jeg blitt sjeleglad :D

 

har bytta ut ps3 HDD'en med en 500 gig så har plass til det ja ;)

 

kan jo alltids gå gjennom ruter også hvis det er bare dette du kan.

 

tror jeg har fått med meg alt da hvis ikke så er det bare til å spørre.

 

Mvh

Endret av trekz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har koblet gjennom ruter, også bruker jeg et program som heter PS3 media servr (link i signatur)

Vil anbefale deg og prøve det.

 

Men har du tenkt og kopiere filene over til PS3? Det vil nok ikke gå i og med at PS3 hdden er i FAt32, og hd filmer er som oftest over 4 gb.

 

hehe jeg har fått det til nå men tenkte ikke på det du sa hehe men har også gørt ett eller anna sted og ps3 klarer filer over 4gig men dette er jeg usikker på men prøver nå i hvertfall.

 

takk for hjelpen :D

Lenke til kommentar
Jeg har koblet gjennom ruter, også bruker jeg et program som heter PS3 media servr (link i signatur)

Vil anbefale deg og prøve det.

 

Men har du tenkt og kopiere filene over til PS3? Det vil nok ikke gå i og med at PS3 hdden er i FAt32, og hd filmer er som oftest over 4 gb.

 

 

 

du har hatt ps3 så lenge at du burde vite at det du sier er tull. harddisken i ps3 er IKKE fat32! den takler alle filstørrelser. jeg har 7 filmer på 10gb hver inne på den nå feks.. skjonnr ikke hvorfor folk får for seg at den er fat32

Lenke til kommentar
Jeg har koblet gjennom ruter, også bruker jeg et program som heter PS3 media servr (link i signatur)

Vil anbefale deg og prøve det.

 

Men har du tenkt og kopiere filene over til PS3? Det vil nok ikke gå i og med at PS3 hdden er i FAt32, og hd filmer er som oftest over 4 gb.

 

 

 

du har hatt ps3 så lenge at du burde vite at det du sier er tull. harddisken i ps3 er IKKE fat32! den takler alle filstørrelser. jeg har 7 filmer på 10gb hver inne på den nå feks.. skjonnr ikke hvorfor folk får for seg at den er fat32

 

Ikke :ohmy:

Da bklager jeg det, trodde den var i FAT3. Så feil kan man ta :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...