Gå til innhold

Cowon D2 + Beyerdynamic dt 770


Anbefalte innlegg

Er veldig glad i god lyd, og jeg vurderer sterkt å kjøpe meg denne kombinasjonen, men er usikker på om D2'en klarer å drive dt 770 (80ohm) skikkelig. Har søkt en del på forumet men egentlig ikke funnet noe godt svar.

 

Ser på hpx.no at de anbefales ikke til mp3 spillere da de kan brenne elementene?

 

Noen som har erfaring med denne kombinasjonen evt. lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å høre ut som et hakk i plata, men jeg vil anbefale et par IEMs til en mp3-spiller.

 

Jeg har for øyeblikket Cowon D2 + Ultimate Ears Triple.fi 10 Pro.

 

Sistnevnte koster en smule mer enn DT770 (400,- mer), men jeg mener at det er verdt det. Hvis ikke så kan du sjekke ut lillebroren Super.FI5 Pro til 1650,-.

 

Store hodesett som DT770 er i mine øyne ikke noe godt valg til bærbart utstyr. Ikke nødvendigvis grunnet det faktumet at man trenger en bærbar hodetelefonforsterker for å få drevet de optimalt, men snarere det at vekten gjør de upraktiske. Et par plugger gjør de mulig å ha mp3-spilleren og hode"telefonene" i jakkelommen.

Lenke til kommentar
Takker for anbefalingen, men er ikke interessert i plugger.

 

Så du sier altså at dt 770 vil bli litt i meste laget på D2'en? Noen som kan anbefale et bra headset som kan drives av denne mp3 spilleren?

 

Har fått flere tilbakemeldinger om at disse passer meget bra sammen. Bl.a fra en tidligere kollega og noen tråder her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...