Gå til innhold

Snart mer zombiesplatting (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har du det fra at det skal koste penger? Hverken i kilden til atikkelen eller på L4D-forumene står det noe som helst om det.

 

Tvert imot har flere sendt mail til Valve og fått bekreftet at oppdateringene vil være gratis.

 

Jeg tviler på at de vil ta seg betalte for det; se bare hvordan de har oppdatert TF2 etter utgivelsen, uten å ta ett rødt øre for det. De har til og med uttalt at det er slik de vil drive spillutviklingen sin nå; å gi ut gratis oppdateringer lang tid fremover.

 

Satser på at de holder seg til det ;)

 

Edit: Og forresten; det er vel ikke noen forskjell på "DLC" og "Left 4 dead-innhold"; sistnevnte er vel akkurat DLC (downloadable content). Eller misforstår jeg noe?

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Hvor har du det fra at det skal koste penger? Hverken i kilden til atikkelen eller på L4D-forumene står det noe som helst om det.

 

Tvert imot har flere sendt mail til Valve og fått bekreftet at oppdateringene vil være gratis.

 

Jeg tviler på at de vil ta seg betalte for det; se bare hvordan de har oppdatert TF2 etter utgivelsen, uten å ta ett rødt øre for det. De har til og med uttalt at det er slik de vil drive spillutviklingen sin nå; å gi ut gratis oppdateringer lang tid fremover.

 

Satser på at de holder seg til det ;)

 

Edit: Og forresten; det er vel ikke noen forskjell på "DLC" og "Left 4 dead-innhold"; sistnevnte er vel akkurat DLC (downloadable content). Eller misforstår jeg noe?

DLC er vel utviklingsverktøyene?

 

Jeg syns bare det er rart at han presiserer at DLC blir gratis, men ikke det nye innholdet til Left4dead da. Kan godt hende du har rett, men slik Valve har snudd med tanke på Euro o.l så overasker det meg ikke om man må betale.

 

"Valve melder at de snart vil komme med en utvidelsespakke til zombiesplatteren Left 4 Dead. Pakken vil bli tilgjengelig for kjøp og nedlasting til PC og Xbox 360 denne våren."

 

Der har jeg det nok fra at man må betale. Men står ikke direkte nei.

Lenke til kommentar

Nei, jeg misliker euro/dollar-tullet deres, men jeg håper de gjør noe med det snart. Jeg merket meg at de fikk denne helgens "Weekend deal" riktig; den koster nesten nøyaktig det samme for oss som for alle andre :D.

 

Du tenker på SDK, det er det som er utviklingsverktøyene (Software Development Kit). Slik jeg tolker det fra de ulike kildene, så er alt gratis. Det kan jo hende (som det går rykter om på L4D-forumet) at de uttalte seg litt tåkete rett og slett for å se hvordan vi ville reagere om det ville koste penger.

 

Jeg tror det blir gratis :D

 

(For Xbox-spillere er det derimot noe annet, siden Microsoft vil ta seg betalt for å la Valve distribuere oppdateringen :()

Lenke til kommentar
Nei, jeg misliker euro/dollar-tullet deres, men jeg håper de gjør noe med det snart. Jeg merket meg at de fikk denne helgens "Weekend deal" riktig; den koster nesten nøyaktig det samme for oss som for alle andre :D.

 

Du tenker på SDK, det er det som er utviklingsverktøyene (Software Development Kit). Slik jeg tolker det fra de ulike kildene, så er alt gratis. Det kan jo hende (som det går rykter om på L4D-forumet) at de uttalte seg litt tåkete rett og slett for å se hvordan vi ville reagere om det ville koste penger.

 

Jeg tror det blir gratis :D

Ja det med Euro er helt forkastelig, at et så stort firma roter slikt.

 

Men nå roter jeg selv, at jeg kunne blande SDK og DLC. jaja, fikk jeg det oppklart hvertfall.

Lenke til kommentar

Er dette virkelig noe å glede seg til?? To nye VS-maps vil jo bare si at man nå kan spille alle 4 maps i campaign heller enn 2 slik det er nå.

Survival-mode vet jeg ikke hva er, men ser ikke for meg at det kommer til å gi spillet så mye nytt liv.

 

Jeg vil ha nye campaigns og achievements!

Lenke til kommentar
Er dette virkelig noe å glede seg til?? To nye VS-maps vil jo bare si at man nå kan spille alle 4 maps i campaign heller enn 2 slik det er nå.

Survival-mode vet jeg ikke hva er, men ser ikke for meg at det kommer til å gi spillet så mye nytt liv.

 

Jeg vil ha nye campaigns og achievements!

 

Helt enig, med mindre Survival er noe helt nytt og revolusjonerende (hvilket jeg betviler sterkt) kommer jeg ikke til å bruke ei krone på denne pakka. Modifisering av gammelt innhold er ikke nytt innhold! Skuffende slik det ser ut nå hvertfall..

Lenke til kommentar

Valve har vel så vidt jeg vet ikke sagt noe om hva disse nye VS-campaign`ene vil inneholde. Men det ligger jo litt i kortene da. I dag er det kun 2 campaigns som kan spilles på VS.

 

Skulle det være snakk om nye VS-campaigns så er det jo veldig rart om de ikke skulle kunne spilles som vanlig campaign...

Lenke til kommentar

Det verste hvis tilfelle er at det bare er Death toll og Dead air som blir VS er ventetiden. De fleste kjenner jo de nåværende ut og inn. Å vente helt til våren på det er litt drøyt syns jeg, mistenker at jeg da har lagt fra meg left4dead om det ikke kommer noe nytt.

Lenke til kommentar

For de som ikke vet det til nå så kommer utvidelsespakka til PC til å være gratis. Til xbox derimot..

 

Mistenker at survivormode er at survivors står på et og samme sted og det kommer horder av fiender fra alle kanter, og dette oppskaleres hele tiden. Så det gjelder å overleve så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...