Gå til innhold

[Løst]13 år gammel gutt trenger jobb fort! i ås eller kroer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måk snø,spør bestemora di om penger.. (fortell henne at du skal ut med en jente på valentinsdagen, da smelter hun nok.) Pant flasker. Kanskje det ikke blir så mye penger av det, men det hjelper jo..

Lykke til da! :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Pant flasker da din tass. Det gjorde jeg når jeg var barn.

Evt dra en tur innom nærmeste katolske kirke å be på dine knær.

Skrevet
Måk snø,spør bestemora di om penger.. (fortell henne at du skal ut med en jente på valentinsdagen, da smelter hun nok.) Pant flasker. Kanskje det ikke blir så mye penger av det, men det hjelper jo..

Lykke til da! :D

Takk:D

Skrevet

Hmm, på den alderen så var jo den store dagen søndag for å skrape litt ekstra i kassen å stå tidlig opp å sykle rundt å sammle tomflasker. Regner med at det fortsatt er mye å hente dær, bortsett fra at unger i dag er lat og får mer enn nok hjemme, men da er det mere på de som gidder. De fleste gidder jo ikke pante flaskene så de finner man jo slengt over alt til tider.

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Bare jeg som synes det er litt rart at nicket til den 13 år gamle gutten er smallville_91?

Skrevet

Til trådstarter:

Hørtes ut som en god ide med å spørre foreldre dine for penger og så betale det ned etterhvert. Men du har ikke nevnt en eneste sum siden du startet opp. Du kan f. eks: få en jobb i norpost med å levere reklame(http://norpost.no/bud/om.html) Jeg kan verve deg hvis du vil. Ta kontakt...

Skrevet
Jakma, du kan garantere han lønn innen lørdag?

Det tror jeg nok ikke ;( !

Har jobbet på Norpost før, man tjener dårlig, men nok. Og til de får jobben og skal på sånn intervjue for å lære mer om jobben, så tar det minst 1-4 uker. . .

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Var ikke på intervju eller noe jeg. Fikk heller ikke den tralla man får før to måneder etter at jeg startet, da.

Men sluttet etter et år, underbetalt drittjobb.

Skrevet

Hva skal du med mer enn 500kr da? Det er jo mer enn nok til dere to. Hver sin pizza pluss brus (øl om du har tilgang) og en melkesjokolade (de fleste trettenåringer liker ikke konfekt)

Skrevet

Når man er 13 år er 500 kr en formue, ikke mange jenter er verdt mer enn det i den alderen, det bare føles slik. Bør være ei spesiell ei.... :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...