Gå til innhold

Lovlig å cracke spillet hvis det er kjøpt?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurer på om det er lov å laste ned en såkalt "crack" til et spill ( sånn som gjør at du kan spille uten CD ) , hvis du har kjøpt spillet og har lovlig lisens og hele pakken?

 

Grunnen til at jeg spørr er at jeg mister Cd'ene mine konstant samtidig som mange av de er alt for ødelagt til å brukes ( Nå har jeg ikke battlefield 2 cd'en min lenger... :( )

 

 

 

------------------------------------

 

spørsmål 2.

 

Dette tror jeg ikke er lov, men kan bare spørre.

som sagt. Hvis du har kjøpt spillet ( feks battlefeld 2 ) og så ryker Cd'en. Er det da lovlig å laste ned spillet ( iso fil ) fra en eller annen torrent side?

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

som sagt : Jeg har KJØPT BATTLEFIELD2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er lovlig.

 

Det går fint an å ha en NO-CD/DVD crack.

 

Det er også lov å laste ned en iso fil så lenge du bruker serial nummeret du fikk når du kjøpte spillet.

 

Du kan da uansett ikke spille online uten den ordentlige CD'n? Da er det ikke verdt på bruke diskplass på å ha det installert :p

Tror ikke det er lovlig, men tviler da sterkt på at EA kommer på døra di..

Det går forresten helt fint å spille online, så lenge du bruker din serial nummer.

Endret av RunarL
Lenke til kommentar
Det er lovlig.

 

Det går fint an å ha en NO-CD/DVD crack.

 

Det er også lov å laste ned en iso fil så lenge du bruker serial nummeret du fikk når du kjøpte spillet.

 

Du kan da uansett ikke spille online uten den ordentlige CD'n? Da er det ikke verdt på bruke diskplass på å ha det installert :p

Tror ikke det er lovlig, men tviler da sterkt på at EA kommer på døra di..

Det går forresten helt fint å spille online, så lenge du bruker din serial nummer.

 

 

OK. :):p

 

Takk for svar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...