Gå til innhold

La oss få Anaal Nathrakh til Norge!


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Visste ikke helt hvor jeg skulle poste denne, så. :)

 

Tingen er uansett at Anaal Nathrakh trenger spillejobber av alle slag i månedene august og september 2009, så jeg tenkte at kanskje dette ville være en mulighet for å få bandet til Norge enda en gang, gjerne ved å "spre nyheten", slik at noen interesserte kanskje plukker den opp, om dere skjønner.

 

 

Meldingen på Myspace-bloggen deres lyder:

WE ARE LOOKING FOR TOUR DATES AUGUST /SEPTEMBER 2009

 

 

We are currently looking for Tour dates / Festivals in August and Spetember 2009

 

if you are intrested please contact :

[email protected]

 

Thank you

 

 

Forslag/tanker/ideer/innvendinger? Kom med dem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Mja, joda, det var liksom litt av poenget. Ikke nødvendigvis at vi som forumbrukere skal klare å få bandet til Norge, men kanskje hvis "noen kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner noen som driver festival" så mulig det hadde vært mulig?

 

Det som slo meg akkurat etter at jeg hadde skrevet dette var kanskje at Southern Discomfort i Kristiansand hadde vært en mulighet. Jeg jobbet jo der i fjor og greier. :hmm:

Lenke til kommentar

Skicka et email :) Vanlig konsert settes vel opp av noen få promotors rundt i Norge..ikke av privatpersoner. Så du må finne ut hva de heter, så ordner det seg kanskje? Det skal jo være proft for bandet også så de ikke kommer til Norge og ikke får betalt pga manglende billettsalg e.l. også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

E-post er sendt. :) Heldigvis er det snakk om en forholdsvis liten festival. Håper og tror jeg vil bli gjenkjent når jeg sender en forespørsel.

 

Edit:

Fikk svar i kveld, faktisk. Tipset har blitt videreformidlet til bookingsjefen, så vi får se hva han syns.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har forøvrig fått tilbakemelding fra et annet hold, og vel, bandet var visstnok veldig aktuelle for festivalen i Kristiansand. Jeg krysser både fingre og tær!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...