Gå til innhold

Hjelp til å finne XP drivere til Toshiba..


J@9

Anbefalte innlegg

Hei.

Noe kjentfolk lurte på om jeg kunne hjelpe dem med å bytte fra Vista til XP på en Toshiba Satellite L300D-13J maskin.

 

Dem og jeg syns denne er fryktelig treg.. og da regner jeg med at XP ville funke bedre, om det er mulig å få tak i drivere.

 

Har googla litt, men ikke klart å finne noe enda, så om noen har tips så tar jeg gjerne imot :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, sjekk om linken under kan hjelpe.

 

 

http://nordic.computers.toshiba-europe.com...&service=ND

 

Den sida er nok den jeg har prøvd fra før.. Men finner bare Vista 32Bit der :(

Ihvertfall for "Short Model No = PSLC0E", men regner dere med at dem andre 300D modellene er såpass like at jeg kan teste med dems drivere? for det er jo 3-4 stk til på lista over "Short Model No", som jeg ikke har sett på, siden det er et annet nr.

Lenke til kommentar

Har tenkt litt på det også, men problemet er at jeg ikke har maskina her :p hehe

Men skal høre om jeg kan få den med hit en dag, og evt brenne ut Vista Recovery og legge inn XP, om det ikke går så er det jo bare å dytte i Vista plata ;) litt ekstra jobb men.. den trenger ihvertfall en re-install uansett :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg maskina her, og har lagt inn XP, det gikk fint (som jeg regna med :p ), og lasta ned XP drivere for "PSLC8E", her fant jeg alt untatt Web-Cam driver, men dette funker med en driver som lå i windows.. men jeg syns det gir veldig dårlig bilde, så jeg ahr lastet ned Vista driver for den opprinnelige modellen "PSLC0E", men har ikke fått testa den enda, da jeg har lagt inn endel andre ting i mellomtida.

 

Men maskina kjører ihvertfall fint med XP :)

PS, om noen andre skal gjøre det samme.. så vil dere merke at det er dobbelt opp av enkelte drivere på Toshiba sida.. pass på, noen av dem er polsk eller noe sånt!! Jeg fikk flere av disse.. men lasta ned dem andre med samme navn, og disse var engelsk eller multilang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...