Tangier Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Husker at all gikk rundt og sa at GTA4 ikke funket på Vista 64bit, joda fikk det til å funke på maskina mi. I dag installerte jeg en ny patch til spillet og jeg installerte ati.amd sin nye 9.1 driver. Nå funker ikke spillet lenger, vet ikke hvilken som gjorde det. Problemet er at når jeg starter .exe fila kommer det dos vinduet opp hvis du skjønner hva jeg mener, dvdstasjonen spinner som bare rakkern, tar 5-10 sekunder så stopper dvd stasjonen og dos vinduet blir borte. Sjekker programmer som kjører, og der står det ikke noe gtaiv.exe... hva er galt??? Fa** Ta Rockstar
The Stig Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hvem sa hva? Har da såvidt jeg vet aldri vært noe problem med GTA4 på Vista 64, fungerer ypperlig her. Du skriver selv løsningen på problemet ditt, det er utvilsomt driveren som er synderen.
The Stig Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Legger til at det nylig (23.1) kom en patch til GTA4, muligens det gjør at spillet fungerer med Catalyst 9.1.
Hrodebert Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 (endret) En liten fugl har visket meg i øret at det er den godeste SecuROM som lager vanskeligheter. Forbanna møkka applikasjon som man dessverre må benytte seg av om man skal spille lovlig. Hatt samme problemet selv. Starter spillet og GTAIV.exe starter for å avslutte, det skjer ingenting. Hos meg hjelper det å ta ut DVD'en for og lufte den litt for å deretter sette den inn igjen. Høres utrolig ut, men så finfølende som SecuROM er, er dette faktisk ikke usannsynlig. Du kan lese mer om SecuROM her. Endret 3. februar 2009 av roberteh
Tangier Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 fu**ings anti pirating shit programmer ass. var møkkmye pes med det derre windows live greiene også og det rockstar social club. er så mye drit bare for å kunne more seg litt med et spill. reinstallerte spillet, installerte patchen på nytt og det funka, men klikka etter en halvtime pga av stygge memoryleakfeilen de fortsatt ikke har klart å fikse etter 2mnd
Hrodebert Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Dette har vært diskutert heftig i andre tråder Spillet er et helvete å installere. Det tar lang tid og du må laste ned hele verden før du kan spille. Du må også oppdatere i det uendelige. Synd at lovlige spill har blitt slik. Det henger seg også relativt ofte.
Tangier Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Skrevet 3. februar 2009 ja, selv med min relativt kraftige pc, 4gb ram, 3,62ghz cpu, og 4870x2 skjermkort kan jeg ikke spille spillet på halvparten av grafikken en gang med någenlunde fps og det tar 3minutter å loade :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå