Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg gjøre for å nærme meg ei jente?


Gjest usikker kar

Anbefalte innlegg

Gjest usikker kar

Hei og hå, i helgen møtte jeg ei jente ute på byen, vi hadde det ganske trivelig utover kvelden, og det ble klåing å kyssing, men vi ble adskilt før det skjedde noe mer, og evt. telefon-nr ble utdelt.

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan interresert hun var, men jeg må si at jeg ble ganske interresert i henne. Hun er besteveninnen til noen jeg vet hvem er, så sjangsen for å møte dette kvinnfolket igjen er ganske stor, jeg har lyst å bli bedre kjent med henne, og jeg lurer på hvordan jeg skal gå fram neste gang jeg møter henne, uten å virke som en raring :p

 

P.s Når man får en Bj på fest, hvor spruter man da, i munnen på kvinnfolket, eller en annen plass, evt hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_kk_*
P.s Når man får en Bj på fest, hvor spruter man da, i munnen på kvinnfolket, eller en annen plass, evt hvor?
Blir nok munnen, og om hu ikke vil det, så klarer hu å styre kølla di unna
Lenke til kommentar

det er da bare å gå bort til henne neste gang du ser henne, trenger ikke nødvendigvis å nevne forrige gang, er ikke sikkert hun la noe spesielt i det, slik som du gjorde. Ikke vær for needy heller, snakk gjerne med andre også, men fortsatt vis at du er interessert i det hun har å si. Men for all del, IKKE kleng på henne hele kvelden fordi du liker henne, da dette som oftest går dritt.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hvis du møter henne igjen sammen med vennegjengen så er det kanskje lurere å hilse pent og bare ha en god samtale før du begynner å gå rett på sak. (Helst ikke nevnt forrige gang, siden mange synes det er flaut å huske alle rare ting du gjorde den gangen)

 

Som det allerede har blitt sagt, IKKE vær klengete, da mister hun interessen med en gang. Prøv å bli kjent med henne før du tenker med det andre hodet ditt!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...