Gå til innhold

Gir bort account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Da kom det til punktet "no more". Gidder ikke å skrive dype tanker bak hvorfor, men nok er nok enkelt og greit.

Istedet for å la kontoen råtne bort vil jeg heller gi den bort. Muligens til noen venner av meg hvis de vil ha en konto til, eller til noen som virkelig har bruk for den. Jeg gir den bort til helga. Usikker på om dette er lov, men shit'au.

Jeg har 2 kontoer:

Konto 1

Lvl 80 Priest, lvl 70 Rogue samt et par lvl 60's og en bank alt med guildbank på serveren Nordrassil.

Lvl 80 Warrior på serveren Emerald Dream.

Konto 2

Lvl 80 Mage på serveren Nordrassil.

Alt av gear dere måtte se på armory og alternativ spec gear lar jeg ligge, mens andre verdier gir jeg bort til venner og kjente på servern.

Send meg en mail på forumet her eller på [email protected] om hvorfor du kanskje kunne trengt en account/character.

Kommer ikke til å bare gi den bort uten videre så en god grunn går en lang vei. At man ikke gidder å levle er ikke en god grunn (har allerede fått den grunnen :p).

Ellers vil cd-keys (som jeg klarer å oppdrive) bli gitt bort sammen med selve tilgangen, mens mailen forblir min, så ikke mist noe info! Men det er jo bare å ta kontakt via mailen min så skal jeg nå klare å hjelpe til skulle det komme til det stykket.

Håper noen er interesserte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Driver de med salg av accounter da? Hugser en gang når jeg skulle prøve det på QXL og fikk vite at det ikke var lov! Fant det ut ganske fort og vist du la ut.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Spiller ingen rolle for meg hvilken konto jeg får, men har i alle fall sendt en ikke-smiskende mail =)

Skrevet

Siden du har vært så snill å legge ut Armory linker så ble det sendt en e-mail til Blizzard sammen med link og screencap av denne forum posten, som rapport på "Online trading activities".

Ser for meg at kontoene blir sengt i nærmeste fremtid.

Skrevet (endret)

Skjer med og være drittsekk idag da Outlook? Har du ingen ting bedre og bedrive dagene dine med? Herregud, så idiotisk.

EDIT: Dessuten så tror jeg at SALG ikke er lov, men siden han GIR BORT uten og tjene noe på det, så er det ikke noe problem. Korrekt meg hvis jeg tar feil. Hadde det vært salg så hadde forsåvidt tråden her vært stengt.

Endret av Pherol
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Siden du har vært så snill å legge ut Armory linker så ble det sendt en e-mail til Blizzard sammen med link og screencap av denne forum posten, som rapport på "Online trading activities".

Ser for meg at kontoene blir sengt i nærmeste fremtid.

:roll:

Skrevet (endret)

Usikker på det der ja. Burde jo vere lov for du selger jo ikke accounten, så ser ikke hva som er gale i det. Grett vist du selger og tjener penger på den, men dette blir jo bare å gi den vekk til noen som vil fortsette å betale på den med løyve og slikt:)

Men Blizzard har vell en eller annen god ide om at dette ikke er lov heller..

Endret av hanzi123
Skrevet (endret)

Mener veldig sikkert at i EULA så står det at SELLING ikke er lov, men det står ikke noe om og gi bort. Mener dette ble diskutert for en stund tilbake også, og da endte det med at det var lov. Er vel derfor admins ikke fjerner posten heller. Så Outlook, du driter deg så forbanna kraftig ut. Skaff deg et liv, vær så snill, for alles skyld.

EDIT: Jeg gjorde litt kjapp søking gjennom forumet her. Blizzard kaller dette såkalt Gifting. Det er 100% lov, så lenge du IKKE får noe igjen for det, for da er det trading. Og trading for du PermBann for.

Pherol ut.

Endret av Pherol
Skrevet

hmm.. det ser ut til at Outlook ble litt mindre der nå :p siden der fullt lovlig å gi bort en account :p han burde sende mail til Blizzard å trekke rapporteringen, samt å sende en beklagelse til han som gir bort :) *Min mening*

Skrevet
Skjer med og være drittsekk idag da Outlook? Har du ingen ting bedre og bedrive dagene dine med? Herregud, så idiotisk.
Så Outlook, du driter deg så forbanna kraftig ut. Skaff deg et liv, vær så snill, for alles skyld.

Vakre ord. Ble nesten rørt av din overveldende varme.

En rapport er bare det, er vel opp til Blizzard hva de gjør eller ikke gjør med den? Står like høyt som jeg alltid har gjort.

Ikke noen 5 minutter brukt jeg ser på som noe stort tap akkurat.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...