Gå til innhold

Hvilket spill passer mine behov


Anbefalte innlegg

Hei som topic sier leiter jeg etter spill som passer mine behov,her er en liste hva jeg vil forskjellige spille skal innholde:)

 

 

 

1-et spill der man er en persom som trener vekter,kondis/bygge musklatur osv.

 

2-Gjerne et Bokse eller OL spill som feks Torino 2006 eller noe der man er en First person på en måte.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

andre spill jeg har lyst på som skal innholde

 

1-andre spill jeg kan tenkte meg er industri spill eller bygge spill der man kan bygge hus osv.

 

2-et bygge spill man skal styre Store krane for og sette på plass betong vegger osv.

 

 

 

 

Da lurte jeg ikke på noe mere,komme jeg på mere spm legger jeg det i dette første posten Mvh Kim

Endret av rottweiler
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.towercranes.net/simulator.html

 

http://www.buildingandco.com/videos.php

 

Prøv disse to. Har bare testet det nederste; Building & Co. Var ikke noe for meg, men kanskje du liker det.

 

Last ned demo her: http://www.buildingandco.com/demo.php

 

 

skal teste nå,men er det noen nyere spill av type,Ages.Of.Empires.2/Rise & Fall Civilizations at War,noen lignene spill av den type som ikke er alt for gammelt?

Lenke til kommentar

men spill jeg har mest lyst på er jo en karakter som man kan trene muskel,kondis, osv som feks bokse spill få bedre ferdigheter osv,men jeg tror ikke det er så mange av bokse spill til pc?men det trenger ikke akkurat være bokse spill da,veit dere om noen spill så skrik ut som bare F..;)

Endret av rottweiler
Lenke til kommentar
kikka litt på Anno serien og ser ganske bra ut,men jeg vet ikke hvem av disse seriene som er nyest?

 

"Age of Empires III, The War Chiefs og The Asian Dynsties" er de nyeste.

 

Du har også

da, fortsatt gøy :)

 

Total War serien er genial, men veldig lange campaign's..

er det nyeste der, du styrer kontinenter, tropper i slagmarken, økonomi osv . (Risk opplegg på en måte)

 

OL Spill jeg anbefaler i dag :

, mesteparten av grener er med i spillet, nervepirrende noen ganger men kult :new_woot:
Lenke til kommentar
Age of Empires 3 kom ut i 2005. Forholdsvis bra grafikk. Du kan vel alltids sjekke ut det.

 

 

kikka litt på Anno serien og ser ganske bra ut,men jeg vet ikke hvem av disse seriene som er nyest?

 

Mener de started med Anno 1504 og gikk fremover i tid til 1604 og 1704 (nyeste så langt), men deretter har de begynt å gå bakover til 1404 (kommer etterhvert). Har bare prøvd det første selv, men det er ikke så verst.

Lenke til kommentar
Mener de started med Anno 1504 og gikk fremover i tid til 1604 og 1704 (nyeste så langt), men deretter har de begynt å gå bakover til 1404 (kommer etterhvert). Har bare prøvd det første selv, men det er ikke så verst.

 

Det er faktisk feil ;)

 

Riktig rekkefølge skal være (fra første til siste):

Anno 1602

Anno 1503

Anno 1701

Anno 1404

 

Legg merke til at summen av sifferene i årstallet blir alltid 9 :)

 

Tror forresten Anno 1602 er det dataspillet jeg har spilt mest i hele mitt liv....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kikka litt på Anno serien og ser ganske bra ut,men jeg vet ikke hvem av disse seriene som er nyest?

 

"Age of Empires III, The War Chiefs og The Asian Dynsties" er de nyeste.

 

Du har også

da, fortsatt gøy :)

 

Total War serien er genial, men veldig lange campaign's..

er det nyeste der, du styrer kontinenter, tropper i slagmarken, økonomi osv . (Risk opplegg på en måte)

 

OL Spill jeg anbefaler i dag :

, mesteparten av grener er med i spillet, nervepirrende noen ganger men kult :new_woot:

 

Beijing 2008 er bra ja :D

 

Også har du Empires: Total war som kommer ut i mars!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...