Radiowave Skrevet 1. februar 2009 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har kjøpt en Sony Bravia TV som er koblet sammen med et Samsung HTZ310RXEE hjemmekinoanlegg. Det jeg har problemer med er å spille av musikk og se på en annen inngang på TVen. For eksempel høre på en CD og så kunne skifte over på PC-inngangen på TV. Da skrur anlegget seg av. Skrur jeg på anlegget igjen skiftes inngangen over til DVD spilleren. Fryktelig plagsomt og forhåpentligvis noen som har en quick fix for meg. Er det forøvrig mulig å få lyd fra Sagem dekoderen (Riks-TV) gjennom TVen og ut på anlegget? Noen som har erfaring med det?
Junkers Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Jeg har kjøpt en Sony Bravia TV som er koblet sammen med et Samsung HTZ310RXEE hjemmekinoanlegg. Det jeg har problemer med er å spille av musikk og se på en annen inngang på TVen. For eksempel høre på en CD og så kunne skifte over på PC-inngangen på TV. Da skrur anlegget seg av. Skrur jeg på anlegget igjen skiftes inngangen over til DVD spilleren. Fryktelig plagsomt og forhåpentligvis noen som har en quick fix for meg. Er det forøvrig mulig å få lyd fra Sagem dekoderen (Riks-TV) gjennom TVen og ut på anlegget? Noen som har erfaring med det? Sagem: Kan du ikke kjøre lyden direkte til anlegget på SPDIF eller TOSLINK ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå