Gå til innhold

[AoC]content under levling


Anbefalte innlegg

Dinget nå for andre gang, denne gangen en assassin, en temmelig hard klasse å levle opp synes jeg, tåler lite og har veldig konsentrert damage, så det blir fort problemer hvis det kommer mange mobs. Det er til å gråte av når det springer forbi deg ToS'er, Demo'er og necro's rett inn i en hel leir, aggroer 20 mobs og nuker de ned på 2 cast...tror nesten man kan dinge med en slik på en uke :)

 

Men det som var interessant med denne karakteren var at jeg bevisst slettet alle quester som gikk på 'kill 20 av det' og 'samle 30 av det' osv, jeg har ikke vært en gang i en eneste villa og jeg har ikke grindet noe annet enn et par run i epic keshetta for gear etter jeg ble 78 og litt deathmasters på rundt 73.

Samtidig har jeg ikke spilt som en idiot og skreket på highlevel guildmates for å komme og hjelpe meg bare jeg kommer ut for den minste lille utfordring, noe som resulterer i at jeg får god xp gjennom hele utførelsen av questen og ikke bare når jeg leverer den inn.

 

Konklusjonen er at de som skriker på lite innhold under levling ikke har snøring på hva de prater om, plenty med quester hvis du ikke er avhengig av å ha highlevels til å holde deg i hånda. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...