Sultana007 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hei Jeg lurte på hva er forskjell mellom Bi-Xenon lys og Xenon lys ? Og kan bilen min få Bi-Xenon lys eller Xenon ? Noen Bi-Xenon/Xenon kit dere kan anbefale ? Har en Mitubhishi Carisma 1.6 GL, 98 Mod Takk Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hvis du har Bixenon har du to xenonsystem, et på fjernlys og et på nærlys. På H4-2 settet er Bixenon i et og samme system. Det vil si at du har en pære som endrer posisjon, og dermed endrer lysbilde. Vanlig xenon er bare en pære, som har H1-H3-H4 osv sokler. Du kan konvertere enkelt og greit til xenon, alle disse har standariserte sokler, spørs hva du skal ha. Du trenger sannsynligvis Bixenon i hovedlyset ditt. Send PM, så kan jeg gi deg noen linker til kits. Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 www.vvme.com her er det grei pris og bra kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 ... og som mange andre tråder viser, er dette ikke lovlig eller godkjent. Du må regne med å få mangellapp dersom du blir stoppet, og må bytte tilbake til originalt hver gang du skal på PKK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå