enl Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 Windows XP Home er strippet for mange av verktøyene som er standard i pro. Spesielt gjelder dette nettverksverksfunksjoner. I Home kan du også bare opprette en bruker i tillegg til administrator. Home kan altså regnes som en "light" utgave av XP. Tror Home bare støtter en CPU også.
Muffinman Skrevet 16. april 2003 Skrevet 16. april 2003 I Home kan du også bare opprette en bruker i tillegg til administrator. . Dette stemmer vel ikke helt?
evertos Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Nei det stemmer ikke. En annen ting er at det ikke er noen ytelsesforskjell med home og pro. Home er ikke noe lettere og drive fordi det er en light utgave.
Muffinman Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Pro har støtte for to prosessorer, samt innebygget mulighet for fjernstyring. I tillegg tror jeg det er noe mer greier på nettverks-siden som Home mangler. Og muligens noe jeg har glemt å nevne. Anbefaler et søk, dette har vært oppe på forumet før.
robertlokken Skrevet 17. april 2003 Skrevet 17. april 2003 Har kjørt xp home en del tid og er nå over på xp pro. Som flere sier så er home en lightutgave av pro. Anbefaler pro da dette er en fullversjon. Min maskin står online 24 timer i døgnet og har ikke hatt noe problem på snart 8 mnd. I tillegg kjører jeg norton antivirus og norton pers firewall 2003. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå