Gå til innhold

[Løst]Lotro aktivasjon/gamecard problem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har et lite problem. For omtrent et år siden kjøpte jeg lotro. Jeg spilte litt i en måned, men ble litt lei. Omtrent en måned senere kjøpte jeg et gamecard, og spilte litt mer. Etter det spilte jeg aldri noe mer. For et par dager siden fikk jeg lyst til å spille igjen. Husket ikke den gamle accounten så bestemte meg for å lage en trial account. Det var utrolig gøy å spille denne gangen, så jeg bestemte meg for å kjøpe et gamecard. Prøvde game card-koden på trial accounten først, men det sto noe som "key not valid or wrong game" eller noe. Tenkte at problemet var fordi jeg ikke hadde kjøpt selve spillet (cd'en) på denne accounten. Derfor prøvde jeg å bruke activation keyen som fulgte med cd'en jeg kjøpte for et år siden. Det funket heller ikke, da sto det "Error" men ingen ting annet. Tenkte at activation keyen var brukt på den gamle accounten, så etter litt strev klarte jeg endelig å få den tilbake. Problemet er at ingen av keyene funket denne gangen heller.

En ting jeg ikke er helt sikker på er om den "gamle accounten" er den riktige, jeg er ikke sikker på om den var en trial account jeg prøvde aller første gangen jeg spilte. Derfor kan det hende at den accounten jeg spilte på før er slettet. Hva gjør jeg da, hvis activiation keyen er brukt på en slettet account?

Er det noen som vet hvordan jeg kan få brukt gamecardet mitt og få spilt igjen?

Takker for alle svar.

Endret av GunnarGul
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske bra support? Du tuller? Jeg sendte inn en mail til support på tirsdag. Enda ikke fått noe svar. Ser jo også at flere på forumet til LOTRO ikke direkte skryter av supporten.

Uansett. En konto med gamekey på blir vel sjelden (muligens aldri) slettet, så det er neppe problemet.

Skrevet

Jeg har sendt mail til support to ganger og fått svar samme dagen, men er lifetime member da så går kanskje foran i køen. Ikke vet jeg.

Skrevet

Yay! Løste problemet nå. Fant ut hvilken account som jeg hadde activatet før og fikk brukt game cardet på den. :) Takk for svar til begge uansett.

Er det noen her som har lyst til å invite en lvl 18 champion-noob til et kinship på Eldar? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...