Gå til innhold

Musikk: Breakbeat låt: Any Given Time (edit)

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=ZOTIY...e=channel_page

En ny låt som jeg lagde over en maraton-økt i studioet mitt de siste par dagene. Hvis dere liker prodigy, chemical brothers og lignende, så burde denne også falle i smak.

Dette blir den siste låta jeg legger ut på nett for en stund. Jeg er i dialog med et plateselskap. Så jeg må se ann hva som skjer fremover.

Uansett, håper dere like den. Dere finner en bedre versjon på www.myspace.com/moozeblaster for dere som synes youtube blir for dårlig kvalitet.

Take care..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt kurant. Liker stilen, da The Prodigy er favorittbandet mitt. The Chemical Brothers er også å foretrekke. Nice stil. Har ingen konstruktive tilbakemeldinger eller kritikk å komme med akkurat nå, men det får gå med å si at jeg likte det jeg hørte ;)

Skrevet
Absolutt kurant. Liker stilen, da The Prodigy er favorittbandet mitt. The Chemical Brothers er også å foretrekke. Nice stil. Har ingen konstruktive tilbakemeldinger eller kritikk å komme med akkurat nå, men det får gå med å si at jeg likte det jeg hørte ;)

hehe takk for den. :)

Skrevet

Den funka ja. Jeg så først nå at du skrev at den lå ute på myspace, beklager.

Over til låta: Skarptrommeslagene kunne kanskje vært litt mer varierte i stedet for å spille samme rytme i hver takt. Melodien blir kanskje også en smule ensformig. Ellers syns jeg dette høres kjempetøft ut. Spesielt i begynnelsen er det bare rett på an, noe jeg absolutt liker. Kjekt å høre litt røffere elektronisk musikk enn det som vanligvis legges ut her :)

Skrevet
Den funka ja. Jeg så først nå at du skrev at den lå ute på myspace, beklager.

Over til låta: Skarptrommeslagene kunne kanskje vært litt mer varierte i stedet for å spille samme rytme i hver takt. Melodien blir kanskje også en smule ensformig. Ellers syns jeg dette høres kjempetøft ut. Spesielt i begynnelsen er det bare rett på an, noe jeg absolutt liker. Kjekt å høre litt røffere elektronisk musikk enn det som vanligvis legges ut her :)

Jeg er ikke så keen på digre, varierte melodier. Det finnes nok av musikere som driver med det. Så det burde ikke være så vanskelig å finne. Trommene kunne (kanskje) ha vært litt mer varierte. Men det funker ikke i alle låter. Synes beaten passer bra i denne låta. Sjekk ut "skrike" på myspace siden min. Den har en mer levende beat.

Ellers så takk for feedback. Kult at du likte låta. :)

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...