fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 jeg kjøpte en lydkabel som passet til tven og pcen, men lyden kommer ikke er det noen instilinger på tven eller noe jeg kan gjøre? takk for alle svar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Skriv så vi skjønner deg! "En lydkabel" sier oss ingen verdens ting.
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 (endret) Skriv så vi skjønner deg! "En lydkabel" sier oss ingen verdens ting. jeg har en kabel som ser sån ut http://pan3.fotovista.com/dev/3/2/00160323/s_00160323.jpg og den svarte ledningen skal i pcen og den hvite og den røde skal i tven...... og da skal det komme lyd på tven(pcen er koblet til tven) og da er mit spørsmål: er det noen instilinger på tven eller pcen sån at lyden kommer på tven(for det kommer ikke noe lyd på tven noe det skal)..... skjønnte du det nå? edit: endret på noe Endret 30. januar 2009 av fugletiteren
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Hvilken TV har du? Så sant den ikke har "lyd-inn tilkoblinger" vil ikke dette fungere.
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Hvilken TV har du? Så sant den ikke har "lyd-inn tilkoblinger" vil ikke dette fungere. bak tven står det audio og der er det en hvit og en rød kontakt. er det ikke der du plugger den inn?
Mr D Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 jeg kjøpte en lydkabel som passet til tven og pcen, men lyden kommer ikke er det noen instilinger på tven eller noe jeg kan gjøre? Du kan jo lese bruksanvisningen til TV-en din....
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 jeg kjøpte en lydkabel som passet til tven og pcen, men lyden kommer ikke er det noen instilinger på tven eller noe jeg kan gjøre? Du kan jo lese bruksanvisningen til TV-en din.... men den er borte
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 (endret) bak tven står det audio og der er det en hvit og en rød kontakt. er det ikke der du plugger den inn? Les nå hva jeg skriver. Hvis disse tilkoblingene ikke støtter å få lyd inn så vil det ikke fungere. For alt jeg vet er dette tilkoblinger som er ment å sende lyden ut til andre komponenter. Edit: Hvis bruksanvisningen din er borte kan du skrive hvilken TV du har, i tilfelle andre har samme produkt og erfaringer. De fleste produsenter legger bruksanvisningene ut på internett. Endret 30. januar 2009 av Slettet-XHLacM
Mr D Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 jeg kjøpte en lydkabel som passet til tven og pcen, men lyden kommer ikke er det noen instilinger på tven eller noe jeg kan gjøre? Du kan jo lese bruksanvisningen til TV-en din.... men den er borte Hva med å fortelle hva slags TV du har da? Merke / modell.
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Elfunk. vet ikke hvilken model men den er gammel(en av de første flatskjermene)
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 Du er lite behjelpelig må jeg si. Modellnummer står jo på selve TV-en. Ofte på baksiden vel og merke.
fugletiteren Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Skrevet 30. januar 2009 Du er lite behjelpelig må jeg si. Modellnummer står jo på selve TV-en. Ofte på baksiden vel og merke. sry:P fant det. model: LT-27KLf og der jeg koblet til de to kablene står det: Audio L(Mono) R hvis det jalp?
Mr D Skrevet 30. januar 2009 Skrevet 30. januar 2009 (endret) Du finner bruksanvisning her. Les side 29. Endret 30. januar 2009 av Mr D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå