Gå til innhold

Polyfonisk, skuffende?


Anbefalte innlegg

Her er noen av mine erfaringer med polyfoniske ringetoner:

Y.M.C.A. - fra Eurobate, denne er O.K. men begynnelsen er skuffende, den starter ikke helt slik som orginalen, mens resten er greit nok til å være en ringetone.

Hawaii-Five-O - fra Eurobate, denne er fin, det er hele sangen. Den eneste som er dumt med denne er selve sangen som begynner med en litt for lang trommeintro til å være ringetone.

Indiana Jones - fra Eurobate, den høres bra ut, men til å være Indiana Jones fan, så skuffer lengden meg, den kunne vært mye lengre, den avsluttes brått.

Austin Powers - fra Eurobate, fyren som har laget denne er nok tonedøv, det er ikke hele sangen, og det er den værste versjonen jeg har hørt, helt på tryne.

 

Polyfoniske ringetoner er tøft, men jeg har ikke funnet de tøffe ringetonene enda. Her er mine meininger:

Det er kjip at man verken kan sende eller motta MIDI filer som MMS med mobilen (har selv 3650), hvorfor skal man ikke kunne dette!!! Det er sykt at man må trykke lagre etter at man har mottat en fil, burde den ikke vært lagret allerede? (jeg har mistet en sang p.g.a. dette, og jeg fikk den ikke igjen (ghostbusters)).

Selv så misliker jeg at man ikke får hele sanger, det er greit at noen ikke passer, men mange av de er så korte! Man betaler som oftest 15 kr for disse tonene, midifilene som er på internett er gratis og bedre.

 

Kan man overføre egene midi hvis man kjøper Bluetooth til PCen?

Hva synes dere om disse polyfoniske ringetonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har fått nokia 3650 for ei uke siden å jeg har hørt kjøper du bluetooth til pc en så kan du overføre ALT fra pc. Bilder ringelyder alt liksom ... men hadde jeg vært den så hadde jeg gått til telehuset eller noe å spurt de der. et slik kort koster 400kr. så det er jo litt billigere enn å bestille fra nettet.

 

ellers fornøyd med mobilen ??

 

DET ER JEG :woot::D

Lenke til kommentar

Mobilen er grei den, men jeg opplevde noe skuffende dagen etter jeg fikk den...

Jeg slo av mobilen, så skrudde jeg den på igjen, så møtte jeg en feilmelding hvor det stor noe med "..kernel...". Jeg slo den av og på en gang til jeg, så gikk det fint, jeg har ikke sett den siden.

Telefonene er nesten perfekt. Den mangler en funksjon som gjør at vi kan sende og motta midifiler, slik at jeg kan gi andre sanger jeg liker. Det plager meg at dette ikke går, det burde i det minste gått via IR eller Bluetooth. Håper det kommer en oppdatering som fikser dette. Ellers så har mobilen mange fine finesser, jeg har ikke fått noe MP3 spiller eller filer på den enda, så jeg gleder meg litt til å høre kvaliteten. Hvis jeg kjøprer headset, vil da kvaliteten bli god nok?

Lenke til kommentar

Grimmy:

 

Tror du bør ta deg litt tid og studere telefonen og mulighetene litt nøyere :p (og bestill bluetooth før du begynner).

 

3650's stikkord er programmer.

 

Det første du trenger er Extended file manager. Da kan du browse alle mappene på mobilen, og kopiere/flytte/sende hvilken som helst fil. (dette inkluderer midi - som du kan sende med enten IR eller Bluetooth til en venn... :) )

 

"Stoppeklokke, og tidnedteller med alarm" - hvis ikke dette allerede ligger i "tilbehør", så finnes det X antall programmer som fikser det. Ta et søk på 7650 stopwatch eller noe slikt du.

 

Ringetoner må du aldri finne på å kjøpe! Hvorfor gjøre det når de florerer på internett gratis? Lovlig! Sjekk privatmeldingen jeg sender deg.

Lenke til kommentar
Grimmy:

Hvorfor gjøre det når de florerer på internett gratis? Lovlig! Sjekk privatmeldingen jeg sender deg.

 

Sender du den privatmeldingen til meg også? :wink:

 

Den beste polyfoniske ringetonen må jo være Alice Deejay - Better off alone . -iallefall den versjonen jeg har :yes:

Lenke til kommentar

Glimmrende svar. I forhold til den andre 3650 tråden hvor folk bare ville få den til å gro mest mulig, med masse spam, så er jeg meget glad for at jeg fikk svar. Mange takk, dette var meget nyttig informasjon. Jeg skal nå kjøpe meg en USB Bluetooth til PCen så kjapt som mulig, det er tydligvis den som er stikkordet ved telefonen ;)

 

Nok en gang mange takk, håper andre også fikk nyttig informasjon fra deg GeeZuZz :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...