Gå til innhold

[Løst]Problemer med bestilling ifra Dell.no!


Anbefalte innlegg

Først:

Kjære mod, hvis denne er feil plasert, bare flytt den!

 

 

Så;

 

På fredag forrige uke bestemte jeg meg får og bestille en studio 15 pc ifra dell.

Vi betalte med kredittkort. På mandags morgen fikk vi beskjed på mail, om at det var noe feil med kreditt opplysningene, på kvelden ble i slengen hele bestillingen kanselert, siden " banken ikke hadde godkjent bla bla bla", sikkert at vi skrev inn noe feil.

 

Så på mandags kvelden bestilte jeg på nytt.

Nå er det torsdags ettermiddag, og jeg har ikke hørt noe ifra dell.

Betalingen er ihvertfall trekt i fra kortet, og på dell sidene står det at så fort betalingen er gjennomført, vil jeg få kunde nr og sånt på mail, sånn at jeg kan videre se hvor pcen er.

 

Har noen opplevd det samme?

 

Ikke at dette er noe kjempe stort, men jeg blir så irritert av selskap som du bestiller ifra og aldri hører noe av før 2 uker etter tingen skulle ha kommet!

 

 

Så hvis ingen har opplevd treghet i dell systemet, får vi ringe og spørre om alt er som det skal være.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVORFOR I ALL VERDEN SKAL DU HA ET DELL PRODUKT? :O

 

Sier bare en ting; DELL!

 

DELL suger fra topp til tå, på alle ting... :(

 

 

Det er etter din mening.

 

 

Du kan jo feks si hva som gjør dell så mye dårligere enn det merke som du synes er best siden du har det selv?

Lenke til kommentar

:) har bare hatt gode erfaringen med dell ( de siste årene bestillt 2 stasjonaire og en bærbare ).

leveringer alltid foran estimerte leverings dato.

hvis jeg var deg, ring dell da kommer dette sikkert til å ordne seg.

 

og til Tripple-Nipple:

 

du er sikkert en av disse som aldri har hatt noe med dell å gjøre og bare er negativ til alt som heter f.e. dell, microsoft o.l.

at du gidder med sånne utbrudd med store bokstaver og de hele, veldig barnslig. :thumbdown:

Endret av p@ge
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har hatt mye erfaringer med Dell ja, feks hatt 2 pcer, reparert masse dell maskiner som går i stykker heletia, og de overpriser alle pcene med eldre maskinvare som du får til mye lavere pris hos andre... Måtte bare komme med utbruddet!

 

Vil anbefale deg å heller dra til en butikk, hvor de kjører konkuranser imellom, og med tilbud. Dell vil jeg si egner seg for store bedrifter og skolen som kjøper inn masse pcer for en billig pc.

 

(Og en ting til, omtrent alle skoler i Norge har nå tatt i bruk Dell pcer som elever leier, og tror egentlig ikke jeg har snakka med en eneste en som er fornøyd med pcen :)

Lenke til kommentar

Overgår andre priser osv? nei.

 

 

Jeg valgte og bestille pc ifra internett siden da fikk jeg en bra pc og bra garanti til 7000,-

Og på butikken så er det noen stygge dårlige acer pc'er til 6500.

Derfor.

 

Det der med skole pcer er jeg helt enig i.

Men det er pga at pcene er sinnsykt dårlige.

 

Tenk deg når hele norge skal bestille pcer, som hver elev kun skal betale 1700 får. ( ihvertfall i Hedmarks området. )

Da kan dem ikke kjøpe inn kjempe brae pcer, men rett og slett de dårlige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...