Gå til innhold

LG KP500 VS Nokia 5800


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har lenge gått å ventet på Nokia 5800.

Bare av en grunn, og det er at den er billig i forhold til mange andre touch telefiner.

I dag fikk jeg øye på LG KP500, som koster rundt 2000, (ca 1500 billigere en Nokia sin)

 

Så det jeg lurer på er om jeg heller burde kjøpe KP500 bare forde den er billigere?.

Jeg bruker ikke telefonen til så veldig avanserte saker, jeg vil bare ha en allright touch telefon. wifi og gps bruker jeg heller ikke.

Jeg kommer heller ikke til bruke mobilen som mp3 spiller

 

Så jeg vil vite hva dere ville valg, og hvorfor. :) :)Svakheter og styrke ved begge telefonene.. ?

 

Det vil hjelpe meg i å velge riktig :)

 

takk

Sephiroth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De er ganske like om du ikke bruker wifi, gps og mp3 spilleren. Forskjellene jeg ville vektlagt da er at skjermen ifølge amobil lett ripes opp, og at skjermene har annerledes format. Om du ikke skal se mye film/høre på musikk og tar godt vare på mobilen din hadde jeg vippet mot KP500 fordi den er billigere, lettere (kjekt å ha en lett telefon når du går med den hele dagen) og at den ser ut til å dekke dine behov :)... Selv har jeg bestilt en 5800 XM fordi den er god på media, har wifi, smalere bilde. Men det er mine behov.

 

5800XM har visst nesten tre ganger mer taletid ifølge en sammenligning jeg så i sta... Var en del ting jeg ikke likte ved LG KP500 i sammenligningen selv om den var non-fanboy... >_>

Endret av Deem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...