Gå til innhold

Helseminister Hanssen risikerer å bli latterliggjort


Anbefalte innlegg

Her er artikkelen:

 

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=550621

 

I papirutgaven sier Hanssen selv at barnet var i den alderen at kolikken selv ville forsvinne, men han trodde allikevel på snåsamannens evner.

 

:dontgetit:

 

Jeg har altfor varme hender som er til besvær, spesielt når jeg spiser is blir det problematisk, og jeg tapte alltid snøball-kriger når jeg var yngre. Da jeg prøvde å skyve handa mi nedover nakken på folk sa de bare: "Æææææææ, hva faen driver du med?", så jeg tviler på at de har helbredene krever. Kanskje snåsammen klarer å kurere min sykdom.

 

Synd at han skal slutte, men heldigvis har vi en apprentice

på lur , kanskje dette er mulig å lære bort fra en læremester til de som har disse spesielle partiklene i kroppen. Og i fremtidig er jeg sikker på at vi har god nok teknologi til å lage et våpen som bruker disse partiklene, slik at vi kan lage et sverd ut av det som lyser og kan kutte gjennom stål ganske lett. Det vil også finnes folk som vil misbruke dette og ha Darth i deres forvnavn.

 

Dette kommer helt sikkert til å skje siden jeg fikk høre dette av en spådame som ikke var billig heller, hvilket betyr at spådommen er såpass verdifull at det må være riktig.

 

Stakkars Hanssen!

Endret av heine-borel123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kan vel ikke forvente at The Emperor legger seg under Yodas lupe sånn helt uten videre. Det trengs iskrem til sånt, det vet da alle.

 

Synd at han skal slutte, men heldigvis har vi en apprentice på lur

 

- Som barn visste jeg ofte hva som kom til å skje. Jeg visste hva folk ville si,

Confirmation bias?

 

og jeg visste hvem som kom rundt neste gatehjørne.

Confirmation bias?

 

Og bestefaren min pleide å si at jeg skulle legge hånden min på hodet hans når han hadde hodepine, forteller Eliassen.

Jøss, det sa mamma til meg også. I R FORCE SENSITIVE! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...