joakimahj Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 Den Store Quest-Tråden! Jeg tenkte og lage denne tråden for de som vil diskutere quester og få hjelp. Du kan for eksempel skrive: Quest Name: [name] Quest Level: [level] My level: [level] Items win/for quest [item/win] Eller så kan du bare skrive hva du vil om quester! Regler: 1. Ikke skriv stygt i tråden! 2. Ikke skriv sexuelle ting! Enjoy!
MrLee Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ikke for å kritisere for mye, men med databaser som wowhead, allakhazam, thottbot, wowwiki og andre ser jeg ikke helt vitsen med tråden. Man får nesten garantert bedre hjelp der (de fleste quest er kommentert mye mer der allerede slik at man slipper å vente på svar her). Endret 28. januar 2009 av MrLee
Aachel Skrevet 28. januar 2009 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Ikke for å kritisere for mye, men med databaser som wowhead, allakhazam, thottbot, wowwiki og andre ser jeg ikke helt vitsen med tråden. Man får nesten garantert bedre hjelp der (de fleste quest er kommentert mye mer der allerede slik at man slipper å vente på svar her). questhelper http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...est-helper.aspx eller Carbonite http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...nite-quest.aspx instant help ftw! roller jeg en alt er en av disse den eneste addon jeg bruker i lang tid. Fordelen er at du roller alle quest du kommer over i et område - og så maur på kartet forteller deg hvor du skal gå og hva du skal gjøre, samt beregner korteste rute ;P Av og til kan det være bugs i dem, og da er sidene MrLee nevnte kjekke å ha. Speeder opp questingen mye!! ps jeg bruker forresten wowdb så mye jeg kan, den er fri for goldfarmer reklame og virus (fyi: det har skjedd at både allakhazam og thottbot har hatt virus i reklame - ikke helt uventet kanskje når man ser på hvem som eier sidene) Endret 28. januar 2009 av Aachel
Vaktmestern Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 www.wowhead.com funker vel bedre til dette formålet?
Alpakasso Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 (endret) Som nevnt; ettersom Questhelper og Wowhead eksisterer er denne tråden ubrukelig. Endret 29. januar 2009 av -Evolution-
Bjonski Skrevet 29. januar 2009 Skrevet 29. januar 2009 Som nevnt; ettersom Questhelper og Wowhead eksisterer er denne tråden ubrukelig. Tror ikke moderator vil godta den heller, da trådstarter ikke kommer med noe relevant info. Han sier bare at vi kan diskutere quester, men har ingenting å bidra med selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå