CCola Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Heisann! Når jeg spiller Underground 2, så stopper det, og detter ut i Windows annenhver gang (or so) jeg går inn på/ut av et race. Det skjer plutselig, og jeg kommer ut til skrivebordet og med vanlige windows feilmelding "Vil du sende osv".. Any idea? HW: - Ati x1900xtx - E8400 - 4gb OCZ
Bloodlines Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 kanskje like greit Unødvendig innlegg. Til ts prøvd og installere det på nytt?
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 27. januar 2009 Skrevet 27. januar 2009 Heisann, har du oppdatert driverne dine ? Vet det ikke er ett helt nytt spill osv. men det kan gi svaret på mange løsninger. Har du patchet spillet ? Visst du ennå plages, ta å reinstallere spillet.
CCola Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Skrevet 27. januar 2009 (endret) Det ble bedre etterhvert. :S Har egentlig ikke gjort noe. Det virket som det klikket hver gang jeg gikk inn på en ny type racing. Og når jeg hadde kjørt 2-3 av hver, så gikk det mye bedre. Takk for alle svar tho. Endret 27. januar 2009 av CCola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå