Gå til innhold

lyd via HDMI funker ikke på Sa3650


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører vista, og ja, dette har jeg prøvd. Får opp tre enheter jeg kan velge mellom

-høyttalere

-realtek digital output (via jack)

-digital output device (spdif via HDMI)

 

Bare å endre på disse gir meg ikke lyd på HDMI (har sjekket forsterkeren og vet at lydinngangen der fungerer). Det er ikke noe annet man også må endre på?

 

 

Ok. Kjører du xp eller Vista?

 

Vis du kjører XP så kan du prøve og gå inn i kontrollpanel, lyder og lydenheter, lyd også ser du om du kan skifte standardenhet.

Lenke til kommentar
Kjører vista, og ja, dette har jeg prøvd. Får opp tre enheter jeg kan velge mellom

-høyttalere

-realtek digital output (via jack)

-digital output device (spdif via HDMI)

 

Bare å endre på disse gir meg ikke lyd på HDMI (har sjekket forsterkeren og vet at lydinngangen der fungerer). Det er ikke noe annet man også må endre på?

 

 

Ok. Kjører du xp eller Vista?

 

Vis du kjører XP så kan du prøve og gå inn i kontrollpanel, lyder og lydenheter, lyd også ser du om du kan skifte standardenhet.

 

På min fsc (Xi 2550) måtte jeg reboote maskinen etter at jeg hadde satt hdmi output som standard ,altså med hdmi kabelen i tv/forsterker for at det skulle funke. prøvd det?

Endret av madmats
Lenke til kommentar
Kjører vista, og ja, dette har jeg prøvd. Får opp tre enheter jeg kan velge mellom

-høyttalere

-realtek digital output (via jack)

-digital output device (spdif via HDMI)

 

Bare å endre på disse gir meg ikke lyd på HDMI (har sjekket forsterkeren og vet at lydinngangen der fungerer). Det er ikke noe annet man også må endre på?

 

 

Ok. Kjører du xp eller Vista?

 

Vis du kjører XP så kan du prøve og gå inn i kontrollpanel, lyder og lydenheter, lyd også ser du om du kan skifte standardenhet.

 

På min fsc (Xi 2550) måtte jeg reboote maskinen etter at jeg hadde satt hdmi output som standard ,altså med hdmi kabelen i tv/forsterker for at det skulle funke. prøvd det?

 

hjalp ikke det heller gitt.... ikke noe å finne i bios heller (ikke at jeg hadde trodd det heller)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...