Gå til innhold

Brenne DVDr med 10 GB lagringsminne?!


vista223

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du ikke rette opp leifen i emnetittelen?

Uansett, selv om det finnes DVD-plater på 17GB er disse meget sjeldne. De største DVD'ene (vanlige) er på 8,5GB og disse får du kjøpt hos både Clas Ohlson og komplett.no.

Dersom du trenger større må du vel over på blu-ray. Disse har en kapasitet mellom 25-50 GB, men trenger spesielle brennere.

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt 17GB DVD'er idag, har ikke funnet noe på nettet. Kan du ikke komprimere det du skal brenne eller dele det over 2 DVD'er. Dersom det er film, finnes det programmer til å gjøre dette uten at kvaliteten blir mye dårligere. Les mer om de ulike typene DVD her.

Lenke til kommentar
Kan du ikke rette opp leifen i emnetittelen?

Uansett, selv om det finnes DVD-plater på 17GB er disse meget sjeldne. De største DVD'ene (vanlige) er på 8,5GB og disse får du kjøpt hos både Clas Ohlson og komplett.no.

Dersom du trenger større må du vel over på blu-ray. Disse har en kapasitet mellom 25-50 GB, men trenger spesielle brennere.

Jeg vet ikke hvor du får kjøpt 17GB DVD'er idag, har ikke funnet noe på nettet. Kan du ikke komprimere det du skal brenne eller dele det over 2 DVD'er. Dersom det er film, finnes det programmer til å gjøre dette uten at kvaliteten blir mye dårligere. Les mer om de ulike typene DVD her.

 

 

takk.. tror jeg tar de med 8,5 GB..

Tenkte jeg skulle brenne spill. er ikke sa let a dele de pa 2 cdr.. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...