Gå til innhold

Flytte kontaktene fra mobilen, til sim-kort (nokia 5140i)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Har fått ny jobb telefon, Nokia N79, men skulle gjerne hatt de gamle kontaktene fra den forige mobilen min, Nokia 5140i. Men finner ikke ut hvordan jeg skal flytte de :blush:

Noen som gidder å veilede meg?

Endret av Thiraphat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert flere måter å gjøre det på. Jeg har Nokia, hatt flere og den måten jeg gjør det på er at jeg har lastet inn Nokia PC suite og lagret alle kontaketer m.m. her, og da bruker jeg Bluetooth og setter mobilen i kontakt med PC'n.

RandiA

Skrevet

du går inn i menyen- kontakter - mer/valg eller lignende - velg merk alle om mulig/eller velg avanserte instillinger - så merk alle - valg - flytt eller kopier - til simkort :)

Skrevet
du går inn i menyen- kontakter - mer/valg eller lignende - velg merk alle om mulig/eller velg avanserte instillinger - så merk alle - valg - flytt eller kopier - til simkort :)

Kan ikke velge flere :p må ta 1 og 1

Skrevet

du skal kunne velge flere, bare let litt inni der. evt prøv valg - flytt eller kopier - og alle :)

Skrevet (endret)

du skal kunne velge flere, bare let litt inni der. evt prøv valg - flytt eller kopier - og alle :)

Fant ut av det gitt! hah, du hadde rett! Takk skal du ha :)

Endret av Thiraphat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...