Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har hørt av en liten gjøk i skogen at hemmeligheten ved å gjøre et vellykket nokia-kjøp er å kjøpe den dyreste modellen.  Det kan jo kanskje stemme, min 8850 har vært snill mot meg helt siden jeg fikk den for tre (?) år siden.  :woot:

 

Lurer på om den gjøken har det bra?? Får kan du sparke fotball med din 8850 :D , og samtidig ha den i MINST 3 år.. Flere venner som har gjort det med sin 3xxx serie, som funker enda.. :wink:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt av en liten gjøk i skogen at hemmeligheten ved å gjøre et vellykket nokia-kjøp er å kjøpe den dyreste modellen.  Det kan jo kanskje stemme, min 8850 har vært snill mot meg helt siden jeg fikk den for tre (?) år siden.  :woot:

 

Lurer på om den gjøken har det bra?? Får kan du sparke fotball med din 8850 :D , og samtidig ha den i MINST 3 år.. Flere venner som har gjort det med sin 3xxx serie, som funker enda.. :wink:

 

Da er de heldigere enn meg. Miistet min i bakken og dekselet fløy av. Skjermen knuste fordi dekselet ikke beskyttet den. Liker ikke Nokia.

Lenke til kommentar
Mobileksperten, hvrfor lager du sånne teite svære tråder som denne og Nokia 3650?

 

Bare for å spørre om alt annen piss? ta det heller opp i innlegg som har om de aktuelle telefonene, en å lage nye tråder, å spørre videre om noe helt annet..

Det ser helt dumt ut med så mange tråder! En tråd er meningen til å spørre om mange spørsmål, ikke bare et så su sier!

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn "Kvalen" og "bjaa" som kan svare på det jeg spurte om?

Du er så forbanna offtopci du, 24/7!

 

Send meg en privat melding hvis jeg skal mekke et eget forum for deg som du fritt kan spamme i? Hva sier du til det? Send meg en pm!

 

DET ER SERIØST!

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn "Kvalen" og "bjaa" som kan svare på det jeg spurte om?

Du er så forbanna offtopci du, 24/7!

 

Send meg en privat melding hvis jeg skal mekke et eget forum for deg som du fritt kan spamme i? Hva sier du til det? Send meg en pm!

 

DET ER SERIØST!

Det var da volsomt hvor sur du var i dag da!

 

Tror nok ikke bare det er han som mener det om deg... :roll:

 

Forresten staves det voldsomt, og ikke "volsomt" eller "vålsomt" som du skriver.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...