Cjaay90 Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Jeg har vurdert å kjøpe enten COD 4 eller COD 5 en stund nå, men kommer ikke til en beslutning. Jeg tenker det at, starter jeg med COD 4 nå så kommer ejg til å henge en del etter, folk har bedre våpen, rank osv en meg, noe jeg syntes er litt kjipt Å jeg har hørt så mye om at COD 5 ikke er verdt det, 4'ern er mye bedre osv osv. Noen som kan hjelpe litt? Forslag? Er 5'ern så dårlig som folk sier. Vil jeg henge etter om ejg starter med 4'ern nå? Jeg kommer til å bare spille online forresten. Bare online som interriserer meg omtrent. Andre spill kan også nevnes om dere har noen på hjernen, har crysis wars og left 4 dead.
exmx Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Nå har jeg bare spilt singleplayer av både COD4 & COD5. Så kan bare anbefale ut fra det. Jeg syntes begge spillene var veldig gode, men COD 4 husker jeg at jeg satt igjen med en "WOW, beste spillet ever"-følelse når jeg var ferdig med det.
andi_c Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Begge spillene er bra (Har bare prøvd SP på 5) men jeg må si at jeg syns firern er best, har spilt gjennom SP ett par ganger og spiller multiplayer maasse. Det med at du starter i så lav level gjør ingenting. Du blir fort god i det
Cjaay90 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Ok, takk takk^^ Blir nok COD 4 ja ;P
Sovende Panda Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 (endret) Ok, takk takk^^ Blir nok COD 4 ja ;P Bra valg Har begge spela men liker best COD 4. "WOW, beste spillet ever"-følelse når jeg var ferdig med det. Ein av grunnane du bør velga COD 4 Endret 24. januar 2009 av mutu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå