tankz Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Hei, jeg formaterte pcen igår, men ved et uhell formaterte jeg en partisjon på den ene harddisken som ikke skulle formateres. På denne harddisken lå også partisjonen med windows. Harddisken er formatert i NTFS. Finnes det en måte å hente tilbake filene som jeg har mistet? Har prøvd med programmet "GetBackData for NTFS", men når jeg valgte å gjenvinne filer fra hele den fysiske disken i sin helhet kunne den bare finne den delen av den som nå er en partisjon. Partisjonen på denne disken er på 20 gb, av 400 totalt. Kan jeg gjenvinne filene? På forhånd takk
GasMask Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Du kan få tilbake filene dine. Når du formaterer vil ikke filene bli slettet, men vil bli markert som "ledig plass" og overskrevet hvis du legger inn noe nytt på harddisken din. Programmet EASEUS Data Recovery Wizard, det har hjelpt meg i mange situasjoner. Du er nødt til å kjøpe programmet for å få tilbake alle filene dine, men det er absolutt verdt det http://www.easeus.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå