Gå til innhold

Toca Race Driver problem


Anbefalte innlegg

Har MSI K7T-266 PRO-R, AMD T-bird 1.2 GHz 266MHz samt Sapphire Radeon 9500/128MB grafikkort m/Catalyst 3.2 drivere.

 

Spillet krasjer til blåskjerm på første runden i karriere modus. Har hørt om andre som har problemet men ingen løsninger. Har prøvd med Catalyst 3.1 drivere ôg men det virker heller ikke.

 

Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket litt rundt på nettet, og det er veldig mange som har problemer med at dette spillet rebooter maskinen.

Jeg på en annen side har et annet problem som jeg ikke skjønner bæret av. Etter å ha kjørt 2-3 løp så blir plutselig bilene slengt opp i lufta, kastet rundt osv...helt umulig å kjøre! Andre som har hatt samme problem, eller kanskje vet hva problemet skyldes?

Lenke til kommentar
Original discs don't FADE :roll:

 

dette er så unødvendig, har ikke du noe fornuftig å si så hold det for deg selv.

Det er ikke alle som har pirat kopier, å slik det er på forumet nå er det nesten unødvendig å spør om en har problemmer med et spill siden det eneste svaret en får er KJØP SPILLET.

 

Har selv opplevd å kjøpt spill som ikke funker med det første (splinter cell), det løste seg med en update, og nye drivere.

Så du kan se på hjemmesiden til produsenten etter oppdatering til spillet, er du heldig så løser det problemmet.

Lenke til kommentar

Problemet er at Codemasters ikke har sluppet noen patch enda. Jeg tror nok at de burde ha ventet en stund til før de bestemte seg for å slippe spillet ut på markedet, har lagt merke til at det er mengder med folk som har fått sin del av problemene.

Har hørt at patchen som kommer til å slippes skal stort sett gjøre multiplayerdelen bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har og et problem med toca race driver.. Plutselig begynner lyden å skrape noe sinnsykt.. Og når den ikke skraper, så hakker den liksom.. Du hører ikke turtallet går jevnt oppover osv.

 

Har ny directx, nye lydkortdrivere, osv. Har prøvd å justere lydkvaliteten, og installere patchen, men det fiksa ingenting. Hardwaren min: XP1900+, gf4 ti4200, msi kt3 ultra..

 

Om noen vet løsningen hadde det vært konge :]

Lenke til kommentar
Problemet er at Codemasters ikke har sluppet noen patch enda. Jeg tror nok at de burde ha ventet en stund til før de bestemte seg for å slippe spillet ut på markedet, har lagt merke til at det er mengder med folk som har fått sin del av problemene.

Har hørt at patchen som kommer til å slippes skal stort sett gjøre multiplayerdelen bedre.

Det har da kommet en patch til Toca. Bare se her:

http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1053...f01be0dae4053f9

http://www.codemasters.com/downloads/displ...howdetails=6675

Lenke til kommentar
Antyder du storeelg at jeg har piratkopiert spillet? Bruker orginale CD`er

 

Hmm, nei var nok litt breiall der. Sorry.

 

antydningen var til herren under som hadde flygende biler som snurrer rundt etc. Det er FADE.

 

Etter å ha lest resten av tråden virker det jo som om han også har kjøpt spillet...hvorfor spillet hans da fader er jo en annen sak...

Lenke til kommentar

Kjøpte TOCA Race Driver i dag. Spillet krasjet etter 1 runde. Irriterende. Hadde installert 1 patchen. Ringte PC-sjappa jeg kjøpte spillet av. De foreslo å oppdatere VIA 4 to 1-driveren. Var innom hjemmesiden til MSI (har KT3 Ultra 2 hovedkort), fant nyeste driver, installerte og spillet funket. Har nå kjørt flere runder.

 

Hadde prøvd å skifte Detonator-drivere i forkant med det funket heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...