TheGatherer Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hei. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg GTA IV, men klarer pcn min å kjøre det? Tenker da selvfølgelig ikke på noe høyere enn lavest grafikk. Går det, og vil det hakke? AMD Athlon X2 Dual Core QL-62 HDD: 250GB ATI Mobility Radeon HD 3450-grafikk med 512 MB dedikert 4096 MB RAM
TheGatherer Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Skrevet 23. januar 2009 Ja. Men sjekk også canyourunit Står at jeg trenger 3,2 hz - men har bare 2 :/ Får jeg ikke kjørt det eller?
Avean Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Ja. Men sjekk også canyourunit Stemmer aldri, den sjekker opp mot utviklerne sine krav akkurat som det står i Readme filen. GTAIV hakker med GTX280 og Quad 3.4 Ghz. Spillet er utrolig dårlig portet. Vært folk som har prøvd å kjørt GTX280 i SLi også. Ingen som har klart 60fps merket enda. Det kombinert med utallige bugs, dårlig onlinesystem ... grøss. Ikke kjøp spillet.
TheGatherer Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Skrevet 24. januar 2009 Ja. Men sjekk også canyourunit Stemmer aldri, den sjekker opp mot utviklerne sine krav akkurat som det står i Readme filen. GTAIV hakker med GTX280 og Quad 3.4 Ghz. Spillet er utrolig dårlig portet. Vært folk som har prøvd å kjørt GTX280 i SLi også. Ingen som har klart 60fps merket enda. Det kombinert med utallige bugs, dårlig onlinesystem ... grøss. Ikke kjøp spillet. Da får jeg meg en Xbox 360 da Takk for svar, forresten!
BlueCreature Skrevet 24. januar 2009 Skrevet 24. januar 2009 Enkelt og greit. Men uansett så har jeg faktisk sett at det lagger litt noen ganger på min arcade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå