Gå til innhold

BK: enkel konfirmant portrett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja du sier jo selv det skal være "enkelt" da antar jeg du mener komposisjon?

 

Er bra jobba men jeg ser det, så da lurer jeg er du NØDT til å justere huden? Er det etterspurt osv? Hva men å bare ta ned opasity på alle justerings lag slik at litt uperfekt hud skinner igjennom. (om jeg da nå har forstått deg rett så kan man se puberteten på original bildet.)

Lenke til kommentar

Det er ikke et portrett jeg ville hatt på takkekortet, for å si det sånn. Men det er sikkert ikke meningen heller.

 

Slitent uttrykk, gir meg inntrykk av at en lang dag er over og neste kapittel foregår i dyp søvn.

 

Føler ikke det passer seg helt med redigering der huden blir silkeglatt. Spesielt når vedkommende faktisk ikke ser sånn ut i det hele tatt. Greit nok å tone ned de verste kvisene, men et naturlig utseende gjør seg strengt tatt best her i mine øyne.

Lenke til kommentar

For silkeglatt hud minner meg om et takkekort kjerringa til broderen fikk av sin kusine. Gedigen utrining og en hud så glatt at man kunne brekke nakken på den. Hudredigeringen i det første bildet funket, selv om man kansje kan se for seg at det er en illusjon av svette der. Litt synd at dagens 15åringer skal be om å få kvisene sine fjernet av fotografen.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er bare for dagens ungdom at de vil fjerne kviser ;)

Er nok bare at det er mere mulighet for det nå.

 

Har bedrevet litt fiksing av prints med penner osv på S/H, og det var jævlig slit- så det hadde nok blitt for dyrt å gjør det før i tia. Men hadde det vært enkelt / rimelig, så hadde nok konfiser ville hatt glætt hud fra tidenes morgen =D

 

Bruker ikkje mye portraiture på gutter selv, men synes ikke det var så dumt her; som nevnt på msn blir jeg mere plaget av lyset bakfra som treffer nesen =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...