PrayingMantis Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Er det noen andre GTR Evo fans der ute, som har snappet om info om GTR Evo Formel 1 modden ? Søker rundt, men kommer bare frem til at det er noen som holder på å lage den, og at det kun er beta ute foreløpig. Finner ikke betaen en gang heller. Så et youtube klipp med rundetid på 5 min 12 sec med en Formel 1 bil, og den skulle jeg gjerne ha fått prøve. Finner ingen info om noen som vet om en sikker releasedato på den modden: http://forum.racedepartment.com/mmg-mak-mo...evo-f1-mod.html Begynner å bli veldig veldig sugen på litt mer fart nå =] Fra første gang jeg prøvde spillet, så lurte jeg på hvorfor de ikke bare la inn Formel 1 istedenfor Formel 3000. Endret 23. januar 2009 av PrayingMantis
PrayingMantis Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Skrevet 29. januar 2009 (endret) Har funnet én nå, men den er work-in-progress, altså en beta. Selve det kosmetiske driter jeg litt i når jeg ikke legger så mye merke til det når jeg kjører likevel, men selve det tekniske er litt røft i kantene for å si det sånn. Bilen er satt opp for lavt, og justerer man høyden til maks, som kun er 1cm høyere, så kommer det gnister fortsatt om man ser bakover. I tillegg sitter den altfor godt, og så er 6 og 7 gir buggy, + at toppfarten er for lav for å være formel1(315-320km/t) Har dog prøvd en Radical SR4 som er blodtrimma og går som satan, men den taper tid i svingene ettersom den ikke sitter like godt som Formel1 bilene. Dog mye mer underholdende å kjøre ettersom det krever stor konsentrasjon å holde den på veien om man vil kjøre fort, ettersom aksen er så hinsides rå =] Effekten er justert opp fra 252hester til 815 hester. Det er såklart tunet litt på andre komponenter også, men ikke mer enn at motoren klart er det som skiller seg ut. En real killer som kan kjøres fort, om man har tunga rett i munn hehe. Formel 1 bilen har jeg kjørt Nordschleife(20,8km) på 5:15 og jeg vet at den er god for bedre tider enn dette. Syntes likevel skaperen burde ha gjort litt endringer på den så den ikke ble så urealistisk. Endret 29. januar 2009 av PrayingMantis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå